شناسهٔ خبر: 18185683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

فرمانده سپاه مراغه :

یک هزار و ۲۰۰ نفر از روستاییان مناطق محروم مراغه ویزیت رایگان شدند

فرمانده سپاه مراغه گفت : امسال درقالب اردو های جهادی و به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی یک هزارو ۲۰۰ نفر از روستاییان مناطق محروم در مراغه توسط گروه های جهادی به صورت رایگان ویزیت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از رصد مراغا، فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : این تعداد ویزیت رایگان در قالب ۲۰ دوره از اردوهای جهادی در روستاهای محروم بخش های مرکزی و سراجو با همکاری بسیج جامعه پزشکی مراغه و دانشکده علوم پزشکی تبریز انجام شده است .

رضا سامی گفت: گروه های جهادی این طرح متشکل از پزشک، پرستار، بهیار و دانشجویان بسیجی خدمات تشخیصی، درمانی، دندانپزشکی، تجویز دارو و معرفی به مراکز درمانی را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های جهادی در حوزه های عملیاتی و عمرانی نیز برگزار می شود افزود :  برگزاری اردوی جهادی برداشت نخود در روستای اوزبک و ساخت خانه محروم در روستای آغجه کهل این شهرستان از جمله این طرح هاست .

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در ادامه افزود : امسال  یک واحد خانه محروم در روستای آغجه کهل به عنوان یکی از طرح های جهادی با همکاری دانشجویان بسیجی این شهرستان احداث شده است .

سامی افزود :  حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه ها در طرح های جهادی ساخت خانه محروم، برداشت محصول، خدمات بهداشتی و درمانی به روستاییان مناطق محروم داوطلبانه است .

امسال در آذربایجان شرقی اردو های جهادی برای ویزیت رایگان در روستا های هفت شهرستان برگزار و در این اردو ها نزدیک به ۲۴ هزار نفر بصورت رایگاه معاینه شده اند ، مراغه نیز یکی از این هفت شهر در استان است .

نظر شما