شناسهٔ خبر: 18185583 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

انتخابات مجلس دهم درس بزرگی برای تندروها بود

صاحب‌خبر -
روز نو :
معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری یادآور شد: درصورتی که روالی که از ۹۲ آغاز شد و در ۹۴ اوج گرفت، بتواند در سال ۹۶ نیز به سرمنزل برسد، نشان‌دهنده این است که پیام مردم دریافت شده است.

مرتضی بانک در همایش «حماسه امید» با بیان این‌که پیامی واحد در انتخابات مجلس دهم مردم را به حرکت واداشت، گفت: اثر این همدلی و هماهنگی و وحدت‌گرایی که نشان‌گر رشد و شکوفایی و خردورزی توسط کنش‌گران سیاسی و رهبران جریان‌های بزرگ همسو همچون اصلاحات و اعتدال و رهبران آن بود، این پیام را به مردم داد تا امیدوارانه وارد انتخابات شده و نتیجه بزرگی حاصل شود.

او با بیان این‌که دومین پیام از سوی مردم به رهبران سیاسی ارسال شد، گفت: پیام مردم به آن دسته از تندروان که تمایلی به حضور مردم در عرصه نداشتند، این بود که در برابر بی‌احترامی‌ها آن‌چنان محکم ایستادند که واقعاً برای هر کنش‌گر سیاسی که مقابل این جریان قرار می‌گیرد، درس بزرگی است.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: پیام دیگر مجلس دهم این بود که این مجلس نخبه‌گر، دانش‌پرور، تدبیرگر و اجتماعی که متشکل است از مجموعه‌ای جوانان، زنان، ایثارگران و متخصصان علی‌رغم تمام محدودیت‌ها، آن‌چنان ظرفیتی از خود نشان داده که ثابت می‌کند نیروی لایزال مردم همچنان تاثیرگذار است.

بانک یادآور شد: ملت با هدایت آیت‌الله هاشمی و حجت‌الاسلام خاتمی و همچنین اثرگذاری بزرگانی همچون شخص رییس‌جمهور چنان حماسه‌ای از وحدت، همدلی و همگرایی به پا کرد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری یادآور شد: درصورتی که این روال که از ۹۲ آغاز شد و در ۹۴ اوج گرفت، بتواند در سال ۹۶ نیز به سرمنزل برسد، نشان دهنده این است که پیام مردم دریافت شده است.

نظر شما