شناسهٔ خبر: 18184843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بهره گیری از ظرفیت مؤسسات خیریه در اشتغال زایی مددجویان بهزیستی

خبرگزاری شبستان: معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: انتظار ما از مؤسسات خیریه این است که با ارائه راهکارها و ایده جدید بهزیستی را در رسیدن به هدف خود یاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، منوچهر محمدی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه امروز(9 اسفند) در نشست مشترک با مدیران و نمایندگان مؤسسات خیریه، اظهار کرد: مؤسسات خیریه به عنوان بازوی توانمند بهزیستی می تواند فعالیت های مهمی داشته باشند.

 

وی با تأکید بر تخصصی شدن فعالیت های مؤسسات خیریه، این اقدام را گامی مؤثر برای ارائه خدمات با کیفیت تر به جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد.

 

به گفته معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، انتظار ما از مؤسسات خیریه این است که با ارائه راهکارها و ایده جدید بهزیستی را در رسیدن به هدف خود یاری کنند.

 

محمدی هدف از برگزاری این نشست را برطرف کردن موانع سر راه مؤسسات خیریه با همکاری بهزیستی اعلام و اضافه کرد: 34 مؤسسه خیریه در استان با بهزیستی همکاری دارند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اشتغال از دغدغه های مهم مددجویان است و استفاده از مددجویان در مؤسسات علاوه بر رفع بیکاری آنها مؤسسات را از پرداخت مالیات معاف می کند.

 

وی با بیان اینکه مؤسسات خیریه می توانند کارآفرین باشند، گفت: می توان از ظرفیت مؤسسات خیریه برای برطرف کرد بیکاری مددجویان استفاده کرد.

 

نظر شما