شناسهٔ خبر: 18184401 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عارف در مراسم گرامیداشت انتخابات مجلس دهم:

گلایه‌های جدی از برخی وزرا دارم

R1381/P1010110/S1,15/CT47

رئیس فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید باید از ظرفیتی که در کل کشور دارد استفاده کند و حضور مردم و جایگاه مردم در انقلاب راهبرد اصلی ما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید امشب (دوشنبه 9 اسفند) در مراسم گرامیداشت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با ابراز اینکه "خدمت به این مردم افتخار است و ما افتخار می‌کنیم در خانه ملت پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم باشیم"، گفت: گفتمان اصلاحات فردمحور نیست و همه افراد باید برای این گفتمان تلاش کنند.

عارف با بیان این که خرد جمعی ذات گفتمان اصلاحات است خاطرنشان کرد: تحقق آرمان‌های انقلاب جزو شعارهای بدیهی ما است و اتفاقی که در خرداد 92 افتاد بیانگر گفتمان اصلاحات و ظرفیتش بود.

رئیس فراکسیون امید با اظهار "ما گام دوم را خوب برداشتیم و اصلاحات ظرفیت خودش را نشان داد"، گفت: امیدواریم عملکرد این گفتمان تحلیل شود، ما نیاز به نقد داریم که بدانیم کجا بد عمل کردیم. مسیر ما همان مسیر خرداد 92 بود. ما در تهران از چهره‌های برجسته حزبی گذشتیم، عرف فعالیت‌های سیاسی و تشکیل احزاب به دست آوردن قدرت است، اما حرکتی که انجام شد و عده‌ای کنار رفتند، ناشی از آموزه‌های دینی و انقلابی ما بود، که در خداد 92 و اسفند 94 اتفاق افتاد.

وی با اعلام اینکه "گام دوم مقدمه پیروزی ما بر گام سوم است و هیچ راهی جز ادامه همان مسیر نیست"، خاطرنشان کرد: هنوز هم باید از مطالبات حزبی و جناحی اگر لازم است دست برداریم، من در سال 92 خدمت یکی از بزرگان رسیدم و گفتم من اگر کاری هم نتوانم انجام دهم سنگی در چاه نمی‌اندازم. در کشورهای در حال توسعه شاید سنگ انداختن در چاه هنر باشد.

عارف با ابراز اینکه "ما در ماههای اول همگرایی در فراکسیون را در دستور کار قرار دادیم" گفت: در مجلس دست برادری را به‌سمت تمام نمایندگان دراز کردیم و این مسیر را ادامه می‌دهیم و باید گام سوم را جدی برداریم.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه امروز فرصت گلایه نیست و فرصت کار است، خاطرنشان کرد: من گلایه‌های جدی از تعدادی از وزرا دارم، فراکسیون امید باید از ظرفیتی که در کل کشور دارد استفاده کند و باید حضور مردم و جایگاه مردم در انقلاب راهبرد اصلی ما باشد.

انتهای پیام/*

نظر شما