شناسهٔ خبر: 18184233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمی‌توانیم بگوییم آسان بردیم چون سخت زحمت کشیدیم

منصوریان: با پیروزی مقابل التعاون به جدول مسابقات برگشتیم/ همه تیم‌های گروه ما شانس صعود دارند

R1015150/P1015145/S3,27/CT11

سرمربی تیم فوتبال استقلال از برتری تیمش مقابل التعاون عربستان ابراز خرسندی کرد و گفت: در عین حال که سه گل زدیم، اما برای زدن آنها سخت زحمت کشیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از برتری 3 بر صفر استقلال مقابل التعاون عربستان در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در روزی که نیاز داشتیم برنده شویم، به جدول مسابقات برگشتیم. التعاون را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم. با نتایج امروز جدول گروه ما شرایط سختی به خود گرفت.

وی در ادامه افزود: از این پس فوتبال در گروه ما شرایط سختی را خواهد دید، چون همه تیم‌ها سه‌امتیازی شدند و شانس صعود دارند. در اینجا به هواداران فوتبال استقلال به‌خصوص ایرانی‌های مقیم عمان این برد را تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تحلیلش از چهار گروه غرب آسیا تصریح کرد: فکر می‌کنم در گروه الهلال عربستان، پرسپولیس و این تیم شانس‌های اصلی هستند. در گروه لخویا، بازی‌های قشنگی برگزار می‌شود، اما شانس اول استقلال خوزستان و لخویا هستند. در گروه ما، استقلال شانس اول است. در گروه ذوب‌آهن، شرایطی مانند گروه ما وجود دارد. العین فوق‌العاده تیم خوبی است و تجربه بازی با این تیم را داریم. در غرب آسیا بعد تیم‌های کشور خودم اگر بخواهم تیم‌های قوی را نام ببرم، لخویا، العین، الهلال و الاهلی عربستان تیم‌های قدرتمند هستند.

منصوریان ادامه داد: التعاون خط حمله‌ای خوب با 20 تا 25 گل زده دارد. البته همین تعداد گل خورده هم دارد. تمرکز ما این بود که از حریف گل نخوریم و به خط دفاع آنها فشار بیاوریم. وقتی به گل رسیدیم، می‌دانستیم جلو می‌آیند. مخصوصاً بازیکنان شماره 17 و 22 آنها خیلی خوب بازی می‌کردند. در عین حال که سه گل زدیم، اما برای زدن آنها سخت زحمت کشیدیم. نمی‌توانیم بگوییم آسان بردیم، چون سخت زحمت کشیدیم.

انتهای پیام/*

نظر شما