شناسهٔ خبر: 18184161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

لوسيانو ادينيو:

هواداران تراکتورسازي منتظر سورپرايز من باشند، هيچوقت شکايت نکردم

نصر: مهاجم برزيلي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: پرسپوليس خسته است و اين به نفع ما مي شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، لوسيانو ادينيو درباره آخرين وضعيت تيمش اظهار داشت: امروز تمرين خوبي داشتيم. يواش يواش بهتر مي شويم همه ما روي بازي با سايپا تمرکز کرده ايم. در بازي قبلي اگر برنده نمي شديم کارمان سخت مي شد اما حالاشانس قهرماني داريم. پرسپوليس 6 امتياز از ما جلوتر است اما آنها بايد از امارات برگردند و در ليگ بازي کنند. خسته مي شوند. چهار روز، چهار روز بايد در آسيا و ليگ بازي کنند اين به نفع ماست. بازي جمعه پرسپوليس و نفت براي آنها خيلي سخت است. هنوز تراکتورسازي مي تواند قهرمان شود و ما چيزي را تمام شده نمي دانيم.
وي افزود: براي ما اول از همه بازي هاي خودمان اهميت دارد . به پرسپوليس و سپاهان و ديگر تيم ها کاري نداريم. الان اول به سايپا فکر مي کنيم و بعد به فولاد.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا اين فصل مهاجم فيکس تراکتورسازي نبوده است خاطرنشان کرد: تراکتورسازي فقط ادينيو را ندارد. ما در هر بازي دو مهاجم داريم با سيستم 4-4-2بازي مي کنيم. هنوز نمي دانم که در بازي با سايپا فيکس هستم يا نه. من بازيکن هستم نه مربي. شما مي توانيد اين سوال را از اميرخان بپرسيد البته شما مي دانيد که من از ناحيه دوقلوي پا مصدوم بودم و مدت ها تمرين نکردم.
ادينيو درباره بازيکنان بيرون مانده تراکتروسازي مثل نوراللهي و عاليشاه بيان داشت: من نمي دانم چرا اين اتفاق افتاد. براي آنها خيلي ناراحتم مي توانستند به ما کمک کنند. آنها بازيکنان باکيفيتي هستند. تيم هاي ديگر در نيم فصل بازيکنان خوبي گرفتند اما اين اتفاق براي ما افتاد و همه ما ناراحت شديم. من نمي دانم چرا اين اتفاق افتاد و فيفا ما را محروم کرد.
وي درباره اينکه در اين سال ها که در فوتبال ايران حضور دارد هرگز از باشگاهي شکايت نکرده است گفت: من اين کار را نکردم. من فوتبال ايران را دوست دارم و نمي خواهم درباره اينکه بازيکنان خارجي شکايت کرده اند حرفي بزنم.
مهاجم برزيلي در پاسخ به اين سوال که در بازي با سايپا اگر گل بزند چه سورپرايزي خواهد داشت تصريح کرد: من هر بازي با نوشتن جمله اي زير پيراهنم حرفم را مي زنم. نمي توانم بگويم چه سورپرايزي دارم بايد تا جمعه صبر کنيد تا اگر گل زدم سورپرايز من را ببينيد.
ادينيو در پايان درباره سايپا گفت: آنها در نيم فصل دوم تيم خوبي شده اند. گلر خريده اند و بازيکنان ديگري را جذب کرده اند اما ما تراکتورسازي هستيم. از هواداران مي خواهم به ورزشگاه بيايند و به ما کمک کنند تا پيروز شويم.

انتهای پیام/

نظر شما