شناسهٔ خبر: 18182406 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بازدید دوره‌ای فیفا از ورزشگاه‌های میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه

اسمیت: ورزشگاه سن‌پترزبورگ دید فوق‌العاده‌ای دارد/ سوچی با تضمین روسیه در زمان مقرر آماده می‌شود

مدیر دپارتمان مسابقات و رویدادهای فیفا گفت: در هر جای ورزشگاه سن‌پترزبورگ بنشینید دید فوق‌العاده‌ای به زمین دارید.

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: کالین اسمیت به همراه هیئت ویژه‌ای از سوی فیفا در در روسیه به سر می‌برند تا آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه‌های میزبان جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 در این کشور را مورد ارزیابی دقیق قرار دهند.

اسمیت: ورزشگاه سن‌پترزبورگ دید فوق‌العاده‌ای دارد/ سوچی با تضمین روسیه در زمان مقرر آماده می‌شود

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، اسمیت پس از بازدید از ورزشگاه سن‌پترزبورگ به شبکه آر اسپورت روسیه گفت: در هر بخشی از ورزشگاه احساس خاصی خواهید کرد. در هر جایی از ورزشگاه که بنشینید دید خوب و فوق‌العاده‌ای به زمین دارید. این همان اتمسفر خاص ورزشگاه سن‌پترزبورگ است.

مدیر دپارتمان مسابقات و رویدادهای فیفا درباره وضعیت ورزشگاه سوچی که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تاخیر در آماده‌سازی آن در زمان تعیین شده منتشر شد اظهار داشت: طرح روشن و دقیقی برای تکمیل آماده‌سازی ورزشگاه‌ها و سازماندهی آنها وجود دارد. ما تمامی تضمین‌ها را برای هر ورزشگاهی که در زمان مقرر تحویل داده شوند دریافت کرده‌ایم. ما دو روز دیگر به سوچی خواهیم رفت و با هم این تضمین‌ها را می‌بینیم.

جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال 1396 با حضور8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، کازان، سوچی و سن‌پترزبورگ برگزار خواهد شد. روسیه همچنین میزبان جام‌جهانی 2018 میلادی با شرکت 32 تیم است که در 12 ورزشگاه 11 شهر این کشور برگزار می‌شود.

نظر شما