شناسهٔ خبر: 18178285 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیش از 500 ایرانی برای «مهتاب» آستین بالا زدند +جزئیات واریزها

پس از گذشت 10 روز، پیام ها و تماس های پرمهر مردم از اقشار مختلف، ادامه دارد و تا کنون بیش از 500 نفر از هموطنان در این امر خیر شریک شده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس جامعه مشرق؛ اولین روز اسفند ماه بود که خبرنگار مشرق به یکی از اتاق های بخش کودکان بیمارستانی در تهران رفت. یکی از مسوولان اردوهای جهادی خبر داده بود که قلب کودکی 9 ساله در قلب تهران دیگر توان تپیدن ندارد. نگاه مهتاب دیگر رنگ و رمقی نداشت و پدر اما امیدوار و محکم ایستاده بود. (گزارش مشرق را از اینجا مشاهده کنید)
 
قلب مهتاب به جز پیوند، راهی برای ادامه تپیدن ندارد و فرصت زیادی هم باقی نمانده است؛ یکبار بدلیل دوری از پایتخت، عمل پیوند را از دست داده است و حالا یک ماه است منتظر قلب هستند. هزینه های نگهداری مهتاب، عمل پیوند و حتی تهیه قلب (در صورت پیدا نشد قلب اهدائی) و پس از آن شرایط خاصی نگهداری بعد از پیوند، کمرشکن است و «عبد علی» دیگر گوسفندی هم برای فروش و گذران این روزهای قبل از عمل ندارد. 

اما یک فراخوان مردمی کافی بود تا سیل احساس و احسان مردم برای بازگرداندن رونق به نگاه مهتاب، جاری شود. از همان دقایق اولیه انتشار گزارش تا روزها پس از آن و حتی لحظه انتشار این گزارش، واریز کمک های مردم آغاز شد؛ هرکس با هر آنچه در توان داشت سهیم شد: از ارقام 2 هزار و 4 هزار تومان تا واریزهای چند صدهزار تومانی و چند میلیونی.
 
در 24 ساعت اول پس از انتشار این گزارش بیش از 25 میلیون تومان به شماره حساب اعلام شده، واریز شد که اینجا با انتشار اسناد واریزی، به اطلاع مردم رسید.

حالا پس از گذشت 10 روز، پیام ها و تماس های پرمهر مردم از اقشار مختلف، ادامه دارد و تا کنون بیش از 500 نفر از هموطنان در این امر خیر شریک شده اند و تا امروز (9 اسفندماه) 39 میلیون تومان برای مهتاب کمک جمع آوری شده است.
 
 
**با توجه به هزینه های قبل و بعد از عمل پیوند، تعیین رقم دقیق نیاز مالی این خانواده دشوار اما روشن است که بسیار بیش از آن چیزی است که تا امروز بدست آمده است.
 
 
 لذا همچنان می توانید در صورت تمایل، کمک های خود را از طریق شماره کارت 7690-4840-6940-6037 بانک صادرات (شماره حساب 0210760216009) به نام "رضا داوری"(مدیر مسئول پایگاه خبری مشرق) به دست والدین مهتاب برسانید.

مشرق تا رسیدن به نتیجه، این موضوع را پیگیری و گزارش آن را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با شماره 88948530  تماس حاصل فرمایید
 
 
در ادامه تصاویر بیش از  500 واریزی مردم نوعدوست جهت اطلاع مخاطبان محترم منتشر می شود:
 

نظر شما