شناسهٔ خبر: 18177846 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اتفاقی جالب در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد؛

بگومگوی دانشجویان پزشکی برای حذف گربه‌ها از دانشگاه! +تصاویر

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجویان دانشگاه آزاد تهران پزشکى برای حذف گربه ها از صحن این دانشگاه دست به اقدام جالبی زده اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حضور جانواران و حیوانات در دانشگاه های بزرگ و قدیمی کشور گرچه در جای خود سرگرمی چند دقیقه ای را برای دانشجویان به بار می آورد اما همین مسئله در بعضی از مواقع مشکلاتی را برای همین افراد به وجود می آورد.

چندی پیش بود که ماجرای «حمله ساس‌ها و حشرات موذی به کوی دانشگاه تهران!» (اینجــا و اینجــا) باعث مشکلات پوستی زیادی برای دانشجویان این دانشگاه همراه شد. اما حالا وجود «گربه» در تعدادی از دانشگاه ها با اتفاقات جالبی همراه شد.

دانشجویان دانشگاه آزاد تهران پزشکى مدتی است که شاهد حضور تعدادی گربه  در سلف و صحن دانشگاه هستند، مسئله ای که  پس از اعتراض بسیارى از دانشجویان نسبت به حضور گربه ها در سلف و کلاس ها، کانال اطلاع رسانی دانشجویان این دانشگاه در اطلاعیه اعلام کرد "در روزهاى پنج شنبه و جمعه تمامى گربه ها جمع آورى خواهند شد و به مکانى نامعلوم منتقل مى شوند".

همین مسئله این بار با مخالفین این طرح روبرو شد. یکى از دانشجویان موافق حضور گربه ها در تهران پزشکى پیشنهاد داد: "بیاییم امروز با گربه ها عکس دست جمعى بگیریم، تا همه بدونن ما مى خواهیم این مخلوقات خدا در کنار ما باشند. تا دیر نشده این کار رو انجام بدیم و به همه خبر بدیم امروز عکس رو بگیرن."

جالب اینجا است که بسیارى از دانشجویان موافق طرح حذف گربه ها از تهران پزشکى هستن و از طرفى بسیارى مخالف.

یکی از دانشجویان موافق طرح حذف گربه ها از تهران پزشکى در این باره می گوید: اینجا پارک یا باغ و بوستان نیست که شما دنبال موجودات و حیوانات طبیعی هستید تا لذت ببرید، اینجا دانشگاهه، دانشگاه هم فقط و فقط محل درسش هست نه تفریح.

اما یکی از دانشجویان مخالف طرح حذف گربه ها از تهران پزشکى نیز می نویسد: قبول دارم که اصلا بهداشتی نیست که در مکان سلف باشن یا بیان داخل کلاس ها، میدونم که خیلی از دوستان ار گربه میترسن. اما خواهشا اگر قراره این زبون بسته ها به مکانی منتقل شن که مورد آزار و ادیت قرار بگیرند یا کشته بشن.

مرتبط ها

برچسب‌ها:

نظر شما