شناسهٔ خبر: 18177840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره‌های بانک سرمایه به سایپا می‌رسند؟

پزشک تیم والیبال بانک سرمایه گفت: شهرام محمودی و سیدمحمد موسوی مصدومیت هایی دارند اما نگران کننده نیست و می توانند بازی کنند.​​​​​​​

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،  عصر فردا تیم والیبال بانک سرمایه در دیدار مهم رو در روی سایپا می رود تا در صورت پیروزی راهی فینال لیگ برتر والیبال شود. محمد موسوی و شهرام محمودی، دو ستاره این تیم مصدومیت هایی داشتند که حضور آنها در دیدار نیمه نهایی را با ابهام رو به رو کرد. سیامک افروزی پزشک بانک سرمایه در گفت و گو با سایت هواداری تیم ملی والیبال در مورد وضعیت این دو بازیکن می گوید: شهرام محمودی هفته گذشته از ناحیه زانو آسیب دید و به همین دلیل هم از او MRI گرفتیم.

 

کشیدگی خفیفی از ناحیه ACL داشت که خوشبختانه در حال درمان است و مشکلی برای بازی کردن ندارد اما این مصدومیت های متوالی ما را نگران کرده است.


وی گفت: سیدمحمد موسوی هم از ناحیه زانوی راست کمی درد داشت چون قبلا در ناحیه مقابل درد داشت، فشار را روی ساق راستش گذاشته بود و به همین دلیل در این پا احساس درد می کند ولی خوشبختانه مشکلی برایش به وجود نمی آورد. بقیه بازیکنان هم کم و بیش آسیب دارند که با توجه به روزهای پایانی لیگ طبیعی است.


نظر شما