شناسهٔ خبر: 18176686 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فعاليت بيش از 92 هزار انجمن اوليا در مدارس كشور

خبرگزاری میزان- سرپرست دفتر برنامه ريزی انجمن های مدارس، آموزش خانواده ومشاوره وزارت آموزش و پرورش از فعاليت بيش از 92 هزار انجمن اوليا در مدارس كشور خبر داد.

صاحب‌خبر -
انجمن اولیابه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،نورعلی عباسپور در اولین جشنواره ملی كتاب اولیا و مربیان با اشاره به شعار «پدر و مادر دانا، فرزندان توانا تربیت می كنند» در سالن كوثر دانشكده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، گفت: انجمن اولیا و مربیان، حوزه متنوعی است و این امر به نوعی مربوطه به تحول و تغییرات در ابزارها و  تكنولوژی است كه به سرعت در حال تحول و تغییر هستند.

عباسپور افزود: اگر بخواهیم جامعه ای توانمند داشته باشیم، ضرورت دارد افرادی توانا پرورش دهیم تا بتوانند تصمیمات مناسب اتخاذ كنند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش خانواده، اظهاركرد: اگر توانمندی اولیای دانش آموزان را نادیده بگیریم ، آسیب های اجتماعی روز به روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت آموزش و پرورش،سرپرست دفتر بر نامه ریزی انجمن های مدارس،آموزش خانواده ومشاوره اولیا تصریح كرد: بیش از 92 هزار مدرسه دارای انجمن اولیا هستند و حدود 800 هزار نفر در این انجمن ها، عضویت دارند.
انتهای پیام/

نظر شما