شناسهٔ خبر: 18176594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همزمان با ایام فاطمیه؛

برگزاری نشست تاثیر اجتماع و خانواده در تربیت نسل مهدوی در برنامه های حوزه علمیه فاطمیه(س) در انزلی

نشستی با عنوان تاثیر اجتماع و خانواده در تربیت نسل مهدوی در برنامه های حوزه علمیه فاطمیه سلام الله علیهای بندر انزلی قرار دارد. این نشست امروز دوشنبه ۱۰صبح در حوزه علمیه خواهران شهرستان انزلی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان گیلان در گفتگو با خبرنگار پرنیان گیل درخصوص برنامه های حوزه علمیه گیلان در ایام فاطمیه برای نشر تفکر و سیره و سبک زندگی فاطمی اظهار کرد:به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه سلام الله علیها،روز گذشته نشستی با عنوان “سبک زندگی فاطمی” در حوزه علمیه فاطمیه سلام الله علیهای شهرستان رودسر، با حضور طلاب این شهرستان برگزار شد.

مهری یوسفی گفت: نشست طلاب حوزه خواهران آستانه اشرفیه نیز در روز سه شنبه ۹۵/۱۲/۳  برگزار شد. در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین احمدی از اساتید برجسته قم، از اهمیت حوادث فاطمیه و آثار آن در جهان اسلام سخن گفت و بر بررسی همه جانبه وقایع این ایام تاکید نمود. وی هم چنین جایگاه حضرت فاطمه سلام الله علیها را در دفاع از ولایت  تبیین نمود و به شبهات پیرامون آن پاسخ گفت.

وی افزود: همچنین نشستی با عنوان تاثیر اجتماع و خانواده در تربیت نسل مهدوی در برنامه های حوزه علمیه فاطمیه سلام الله علیهای بندر انزلی قرار دارد. این نشست امروز دوشنبه ۱۰صبح در حوزه علمیه خواهران شهرستان انزلی و کارشناس برنامه محمد حسن زاهدی ، مدرس دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما