شناسهٔ خبر: 18176551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

انتظار مردم جامعه برخورد جدی با خیانتکاران به نظام و ملت است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حقوق های نجومی و دیگر خیانت های مالی در ایران گفت: با جدیت با افرادی که به ملت و آرمان های نظام خیانت کرده اند مقابله خواهد شد و این انتظار همه مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز (10اسفند)  در مراسم سوگواری مدافعان ولایت که همزمان با شهادت دخت نبی اسلام در مسجد قدس رشت برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: هر کسی به توان خود با شخصیت حضرت زهرا (سلام االله علیها) آشناست.

 

وی بابیان اینکه هیچ گاه بشریت به بعد حقیقی دخت نبی اکرم نمی تواند دست یابد گفت: با توجه به عمر کوتاه این بانوی بزرگ اسلام، اما شخصیت ارزشمند ایشان تاثیرگذاری شگرفی در بخش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام داشته است.

 

آیت الله  رمضانی اذعان کرد: دختران و زنان و حتی همه بشریت می توانند حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به عنوان الگویی رفتاری خود قرار دهند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دخت نبی اکرم فقط متعلق به زمان عصر خود نبود بلکه بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال همچنان در جهان اسلام و حتی غیر اسلام جایگاه ویژه ای دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که بیدار و آگاه باشد تصریح کرد: جامعه ای که بی دین، نادان و جاهل باشد رشد نخواهد کرد، شاید تا حدی از نظر علمی پیشرفت کند اما به معنای واقعی جایگاه انسان را نخواهد فهمید.

 

آیت الله رمضانی به اشاره به آیات و روایات اضافه کرد: جامعه ای که آگاه باشد مسئولیت پذیر بوده و هیچ گاه تن به ظلم و ستم نخواهد داد بلکه با استکبار مبارزه خواهد کرد.

 

وی با تصریح اینکه کسانی که به دنبال علم بوده و یا به دیگران علم می آموزند، جایگاه ویژه ای در جامعه دارند اضافه کرد: جامعه نیازمند علم و آگاهی و تخصص در زمینه های مختلف است.

 

وی خاطر نشان کرد: ابوعلی سینا، ابوریحان بیرونی، ذکریای رازی و دیگر دانشمندان ایران زمین با گذشت زمان همواره علم و دانشان در جامعه تاثیر گذار است.

 

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه دانشجویان فقط در فکر دریافت مدرک نباشند گفت: متاسفانه جامعه به سمت مدرک گرایی پیش می رود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزایش علم و آگاهی را عامل کاهش خشونت و ظلم دانست و تاکید کرد: طی 100 سال پیش تا کنون بیش از 100 میلیون انسان در جهان بر اثر خشونت و ظلم جان باختند.

 

آیت الله رمضانی با بیان اینکه خشونت ها ادامه دارد، تصریح کرد: متاسفانه در جهان اسلام به مسلمانان توسط استکبار ظلم می شود که با افزایش علم و آگاهی می توان از پیشرفت ستم در جهان اسلام جلوگیری کرد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز شما دانش آموزان باید بیدار باشید تا دیگران را بیدار کنید.

 

وی به حقوق های نجومی و دیگر خیانت های مالی در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: با جدیت با افرادی که به ملت و آرمان های نظام خیانت کرده اند مقابله خواهد شد و این انتظار همه مردم است.

 

آیت الله رمضانی  اظهار کرد: اصل ادامه تحصیل دانش آموزان فقط دریافت مدرک نباشد بلکه به افزایش آگاهی و علم در کنار ارتقاء معنویت بکوشند.

 

 

 

نظر شما