شناسهٔ خبر: 18176535 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اینستاگردی

همیشه پای یک نادری در میان است + عکس

محمد نادری، بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش برای تبریک به اصغر فرهادی از تشابه اسمی خودش با فیروز نادری مدیرکل اکتشافات ناسا استفاده جالبی کرد. برنامه تلویزیونی «سروستان» با رویکرد معرفی ظرفیت های هر استان، سه شنبه هر هفته از ساعت 22 از شبکه شما پخش خواهد شد. فیلم های سینمایی و تلویزیونی ریشه ها ، سرخ به رنگ عقیق، کی 20 ، یونس ، خاطرات شمشیر ، از جان گذشته پنجشنبه 12 و جمعه 13 اسفند ماه طبق زمان های اعلام شده از شبکه سه سیما پخش می شود . شبکه سه سیما برای ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه هایی از جمله مصباح ، سخنرانی مذهبی ، دیوان عاشقی ، پخش مراسم قرائت خطبه حضرت زهرا(س)، اشک دریا ، سمت خدا ، ادب حضور ، شمیم باران ، طریقت ، با نام و بی نشان و تله فیلم هایی با این موضوع در نظر گرفته است. شبکه رادیویی تهران در روز درختکاری با حضور مدیر عامل آتش نشانی تهران، یادمان 16 شهید آتش نشان حادثه مجتمع پلاسکو را در موزه طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) برگزار می کند. سیاوش تهمورث، از معدود بازیگرانی است که با ایفای نقش‌های منفی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف توانسته به شهرت برسد. بازیگر فیلم‌های سینمایی تسویه حساب، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، اجاره نشین‌ها و سریال گرگ ها، در پناه تو، شلیک نهایی، وکلای جوان، زیر تیغ، معصومیت از دست رفته و برابر اصل به قدری در قالب نقش‌های خاکستری و حتی منفی فرو رفته که امروز از سردمداران نقش‌های ضد قهرمان به شمار می‌آید. با تهمورث به بهانه حضورش در فیلم سینمایی افسونگر به کارگردانی حسین تبریزی به گفت‌وگو نشسته‌ایم. جشنواره انتخاب مردمی بهترین مجموعه تلویزیونی سال 1395 شبکه های سیما در برنامه سین مثل سریال شبکه یک پس از سه سال، برنامه «سین مثل سریال» دوباره از شبکه یک به روی آنتن می رود. جام جم آنلاین: دانیال حکیمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرامش از کونگ فو کار بودنش در دوران جوانی گفت. جام جم آنلاین: ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی بخاطر ازدواج خواهرش با رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم هیرنوین هلند سوژه رسانه ها بود در اینستاگرامش عکسی از حضورش در استادیوم ابوظبی و تشویق تیم پرسپولیس منتشر کرد و برد این تیم را تبریک گفت. پرستو صالحی پس از بازی در سریال تلویزیونی

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، نادری نوشت:

همیشه پای یک نادری در میان است.

این عکس مربوط به زمان اکران فیلم ارتفاع پست, که فرهادی فیلمنامه نویسش بود و من در نقش مجری برنامه نقد فیلم؛ با اون تیپ خز ام دارم بهش جایزه می دم و بهش می گم ایشالله اسکار اصغر.
و حالا بعد از سالها یه نادری دیگه البته به همراه انوشه خانم می ره دومین اسکار اصغر رو می گیره. از هر دست نادری بدی از دست یه نادری دیگه می گیری.
ضمنا از اینکه از تشابه اسمی خودم و دکتر نادری تو این پست سو استفاده کردم نه تنها پشیمون نیستم بلکه افتخارم می کنم.

و در پایان اجاره بدین بگم:
تبریک. تبریک به اصغر فرهادی. تبریک به سینمای ایران. تبریک به خودم. تبریک به فیروز نادری. تبریک به همه

نظر شما