شناسهٔ خبر: 18176515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محموله 67 هزار عددی مواد محترقه به مشهد نرسید

نمایندگی سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از کشف 67 هزار و 750 عدد انواع مواد محترقه از یک اتوبوس مسافربري در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا- به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ علی کریمی با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: طرح‌های پیشگیرانه پلیس در ایام پایانی سال برای جلوگیری از تولید و عرضه مواد محترقه تشدید مي‌شود.

وی ادامه داد: پلیس استان و شهرستان با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و افزايش فعالیت‌های قاچاقچیان در انتقال، نگهداری، توزیع و فروش مواد محترقه، اقدامات ویژه ای را در دست اقدام دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه به اجرای طرح ایست و کنترل محور مواصلاتی تهران - مشهد توسط ماموران یگان امداد مقابل پلیس راه سرخه اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامي شب گذشته به یک دستگاه اتوبوس مظنون شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ كريمي تصریح کرد: در بازديد ماموران پلیس از خودرو 67 هزار و 750 عدد انواع مواد محترقه که به صورت ماهرانه‌ای داخل اتوبوس جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی، یادآوری کرد: این محموله غيرمجاز توقيفي توسط راننده اتوبوس از تهران بارگيري و به مقصد مشهد در حركت بود که توسط همکاران سخت‌کوش ما کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بر تداوم و تشدید اجرای این‌گونه طرح‌ها تاكيد کرد و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه فعالیت در راستای خرید و فروش مواد محترقه بلافاصله مراتب را به مركز فوريت‌هاي پلیسی اطلاع دهند.


انتهای پیام

نظر شما