شناسهٔ خبر: 18176493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد:

تشدید اقدامات انتظامی زاهدان در روزهای پایانی سال

نمایندگی سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از تشدید اقدامات انتظامی در روزهای منتهی به پایان سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ  علی عارف نژاد در تشریح جزئیات این خبر گفت: نیروی انتظامی با هدف ارتقا امنیت اجتماعی اقدام به اجرای طرح های مختلف و تشدید اقدامات انتظامی کرده است.

وی افزود: با تلاش مضاعف نیروهای تخصصی و شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز در هفته گذشته موفق به دستگیری 110 سارق شده ایم  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

عارف نژاد همجنین از کشف 420 کیلوگرم  انواع مواد مخدر در هفته گذشته خبر داد و گفت: این میزان کشف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 281 درصد رشد داشته است.

وی از کشف 17 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا افزود: در برخورد با قاچاقچیان کالا نیز 88 درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

این مقام انتظامی افزود: یکی از جرایمی که با توجه به در پیش بودن چهارشنبه اخر سال دراین ایام تشدید می شود خرید و فروش مواد محترقه است که شناسایی مراکز خرید و فروش در سطح شهر در دستور کار قرار دارد و به طور جدی با کسانی که آرامش و امنیت شهروندان را برهم زنند برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی زاهدان خاطرنشان کرد: ارتقاء احساس امنیت و فراهم آوردن محیطی با نشاط برای شهروندان مهمترین دغدغه ما در این ایام است و شهروندان گرامی مطمئن باشند که پلیس تمام تلاش‌اش را معطوف به این مقوله خواهد کرد.
انتهای پیام

نظر شما