شناسهٔ خبر: 18176272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار آوج:

فضای رقابتی را در انتخابات آینده در شهرستان آوج مهیا می کنیم

آوج- فرماندار شهرستان آوج گفت: با ایجاد بستری قانون مند و آرام زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، آرام و رقابتی را در شهرستان آوج فراهم می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبرسلیمانی روز دوشنبه در پنجمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان که در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا ودوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امیدواریم رقابتی پرشور و با نشاط را باهمدلی وهمکاری مسئولان ومردم برنامه ریزی کرده و اجرا کنیم.

وی افزود :ایران یکی از دموکراتیک ترین و آزادترین کشورها در برگزاری انتخابات است ومردم انقلابی ایران با شرکت گسترده خود در این رویداد مهم علاوه بر تعیین سرنوشت خود و کشورموجب یأس و ناامیدی دشمن می شوند.

فرماندار آوج تصریح کرد: دغدغه مسئولان ارشد نظام برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی
با پرهیز از دوقطبی کردن کشور است و درهمایش انتخاباتی اخیرمسئولین و مجریان ارشد
انتخابات کشور و ریاست محترم جمهور بعنوان سخنران اصلی همایش نکات ارزنده و امید بخشی در موضوع تلطیف فضای انتخاباتی مطرح کردند.

وی بیان کرد: رعایت نکات مطرح شده درهمایش، توسط مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و همچنین مردم، محیطی امن وپر شور و نشاط برای برگزاری انتخابات فراهم خواهد کرد.

سلیمانی یادآورشد: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری برحراست و حفاظت از آراء مردم
توسط مجریان انتخابات داشته اند و در حال حاضر این وظیفه خطیر و مسئولیت سنگین بر
دوش ما قرار داده شده است که باید با تمهید مقدمات لازم وفراهم ساختن فضای رقابتی سالم برای همه جریانها وگروههای موردتأییدنظام وایجادانگیزه، امید ونشاط به مردم درجهت حضورگسترده در انتخابات تلاش کنیم.

فرماندار آوج یادآورشد: برگزاری انتخابات خنثی کننده ترفند دشمنان است زیرا نقشه های بدخواهان
پس از هر دوره انتخابات درکشورمان به نوعی طراحی وترسیم می شود تا حضور مردم کم رنگ شود اما ملت آگاه و بصیر ایران فارغ ازهرسلیقه و جناحی با وحدت و همگرایی، مسئولیت پذیری و درک صحیح از موقعیت کشور با شرکت گسترده در انتخابات موجب خنثی شدن نقشه دشمنان می شوند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آوج گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال گذشته در شهرستان آوج در کمال آرامش و امنیت برگزارشد و در این دوره نیز مجریان و برگزارکنندگان انتخابات با اطلاع از قوانین مربوط به انتخابات
زمینه انتخاباتی باشکوه را فراهم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مجریان انتخابات نباید در گفتار وعمل، گرایش خود را به نامزد خاصی نشان دهند بلکه مؤظفند با رعایت اصل بی طرفی و برقراری عدالت و برابری، فضا وبستر لازم را برای حضور همه گروه ها و سلایق در انتخابات فراهم کنند.

نظر شما