شناسهٔ خبر: 18176037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس دادگستری سیستان و بلوچستان:

با ارائه آموزش‌ به ماموران انتظامی، حقوق شهروندی به بهترین شکل رعایت شود

نمایندگی سیستان و بلوچستان

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده انتظامی زاهدان از روند اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای حقوق شهروندی ابراز رضایت کرد و از تلاش‌های انجام شده، تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در این دیدار با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی اظهار کرد: باید به طور جدی این موضوع  مورد توجه قرار گرفته و با ارائه آموزش‌های لازم به ماموران انتظامی، حقوق شهروندی به بهترین شکل رعایت شود.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در راستای طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، گفت: ساختار و سازمان مراجع قضایی و انتظامی باید به شکلی باشد که اقتدار این سازمان‌ها را نشان دهد.

حمیدی تصریح کرد: بررسی‌های به عمل آمده از شهرستان‌ها و  مرکز استان حاکی از روند رو به رشد حقوق شهروندی است و این مهم باید با برنامه ریزی مناسب در کلانتری ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای طرح تحول کوپ‌ها، هدف از این اقدامات را تکریم شایسته شهروندان و ارتقای روزافزون حقوق شهروندی عنوان کرد.

سرهنگ عارف نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان هدف اصلی نیروی انتطامی است که امیدواریم با استمرار این گونه اقدامات این مهم را بهبود بخشیم.

انتهای پیام

نظر شما