شناسهٔ خبر: 18175689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

می خواهیم ایران را به بهترین شکل نشان دهیم

چیچیچ: تیم جوان و بی تجربه‌ای داریم/ مسابقات چین تجربه خوبی برای ماست

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: ما تیم جوانی داریم اما سعی می‌کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی بانوان ایران درباره آخرین روز از تمرینات نوجوانان گفت: تمرینات خوب بود و ما آخرین تمرین را قبل از اعزام انجام دادیم.

وی افزود: همه می دانند که ما تیم جوان و بی تجربه ای داریم و الان هم همه توان مان را گذاشتیم. متاسفم که زمان مسابقات تغییر کرد قرار بود آوریل برگزار شود که از چند روز دیگر شروع می شود. در غیر این صورت ما فرصت بیشتری داشتیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که چین و هنگ کنگ حریفان ما هستند رقیبان را چطور ارزیابی می کنید، تصریح کرد: این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای ماست چون برای نخستین بار است که این تیم به مسابقات می رود.
مایدا خاطرنشان کرد: ما در نخستین مسابقه بعد از افتتاحیه باید با چین که میزبان است بازی کنیم. تماشاگران زیادی به سالن می آیند و خوشحالم که بازیکنان ما می توانند این جو را تجربه کنند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه پیش بینی تان چیست، گفت: تیم ما کاملا بی تجربه است بنابراین هر مسابقه برای ما مهم است. تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. مطمئنم که همین اتفاق رخ می‌دهد. می خواهیم ایران را به بهترین شکل نشان دهیم.

انتهای پیام/س

برچسب‌ها:

نظر شما