شناسهٔ خبر: 18175483 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دزفول میزبان دومین کنگره سردار شهید مهدی باکری

دزفول - ایرنا - دومین کنگره سراسری سردار شهید مهدی باکری از 18 تا 25 اسفندماه به میزبانی دزفول برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سردار سرلشگر شهید مهدی باکری فرمانده لشگر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس 25 اسفند ماه سال 1363 در عملیات بدر به شهادت رسید.
به گزارش ایرنا فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی سردار شهید مهدی باکری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت:این کنگره فرهنگی رزمی به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت مهدی باکری به مدت هشت روز با رزمایش نظامی در این آموزشگاه برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار حجت اله صالح نژاد افزود: این یادواره با حضور خانواده معظم شهدا از استان های آذربایجان شرقی و غربی و استان خوزستان و نیز کاروان های راهیان نور برگزار خواهد شد.
وی برخی فرماندهان ارشد نظامی را از دیگر میهمانان ویژه این کنگره عنوان کرد و افزود:
برگزاری رزمایش نظامی با شرکت نیروهای مستقر در این آموزشگاه و نیز تجلیل از خانواده معظم شهید مهدی باکری از بخش های این کنگره سراسری است.
**استقبال آموزشگاه شهید باکری دزفول از پیکر مطهر یک شهید گمنام
فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی سردار شهید مهدی باکری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از آمادگی این آموزشگاه برای استقبال و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید گمنام روز چهارشنبه وارد دزفول شده و آئین استقبال از آن نیز ساعت 10:30 دقیقه صبح در محل بقعه متبرک محمدبن جعفر(ع) برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار صالح نژاد افزود:این شهید گمنام با 22 سال سن سال 1363 در عملیات
بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.
وی افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام پس از برگزاری آئین وداع با شهید در محل نمازخانه آموزشگاه شهید مهدی باکری به خاک سپرده می شود.
6068
خبرنگار و انتشار: محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*

نظر شما