شناسهٔ خبر: 18173847 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور زائران راهیان نور استان فارس در اردوهای راهیان نور

71451

فرمانده ناحیه بسیج ثارالله شیراز گفت: گروه‌های مردمی بسیجیان محلات در یک سفر سه‌روزه از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اسماعیل محبی‌پور با بیان این‌که ‌3000 نفر در دو بخش آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها تا پایان تعطیلات نوروز از سوی سپاه ناحیه ثاراالله شیراز در قالب راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس جنوب سفر خواهند کرد توضیح داد: نخستین گروه از اعزام‌های مردمی خواهر و برادر پنجم اسفندماه در قالب 10 اتوبوس و 450 نفر به مناطق عملیاتی جنوب انجام شد.

وی ادامه داد:  گروه‌های مردمی بسیجیان محلات در یک سفر سه‌روزه از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید خواهند کرد. این بسیجیان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج غرب شیراز تا بخش ارژن سازمان‌دهی شده‌اند. همچنین حوزه معاونت اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه ثارالله شیراز با تشکیل کمیته راهیان نور در بحث پشتیبانی و خودرویی، موضوع امنیت سفر و ایمنی خودروها برای زائران را بر عهده دارد.  

محبی‌پور افزود: زائران در اردوگاه شهید باکری خوزستان که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است اسکان می‌یابند.در بخش اقشار از کارخانه‌ها، ادارات دولتی، پتروشیمی، صنعت نفت و اصناف شیراز و غیره اعزام خواهیم داشت که مراکز بسیج اداری ناحیه ثارالله این اعزام‌ها را سازمان‌دهی می‌کنند. برپایی برنامه‌های فرهنگی و شبی با شهدا، رزمایش‌های فرهنگی و برپایی زیارت عاشورا و توزیع بسته‌های فرهنگی ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

وی یادآور شد: یادمان‌های طلائیه، شلمچه، هویزه، پاسگاه زید و اروند توسط راویان دوران دفاع مقدس طی سه روز برای زائران تشریح خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما