شناسهٔ خبر: 18173801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل تعاون استان کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم:

سرشماری کارگران ساختمانی تا پایان اسفندماه در کرمانشاه ادامه دارد

R41380/P1384/S6,68/CT1

مدیرکل تعاون، کار و ‌‌رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: پایان اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام خود اظهاری کارگران ساختمانی در استان کرمانشاه است.

صاحب‌خبر -

داود ‌یاوری در گفت‌وگو‌‌‌‌‌‌ با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرشماری کارگران ساختمانی از طریق ثبت‌نام در سامانه www.samanehrefah.ir خدمات رفاهی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و ‌‌رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام از یکم دی ماه خبر داد و گفت: کارگران ساختمانی تا پایان اسفند ماه 95 فرصت دارند به‌ صورت خوداظهاری در این سامانه ثبت‌نام کنند.

یاوری با بیان مصوبه جلسه چهارم کارگروه اصلی قانون رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی عنوان کرد: از این پس تنها کارگرانی می‌توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار بگیرند که در سامانه خدمات رفاهی ثبت‌نام کرده باشند.

وی با اشاره به الزام ثبت نام در این سامانه بیان کرد: از این پس تمامی کارگران ساختمانی چه آنانی که اکنون تحت پوشش بیمه هستند و چه کارگرانی که هنوز نتوانسته‌اند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرند باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و ‌‌رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: کارگران ساختمانی با ثبت‌نام در این سامانه برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن، از طریق پایگاه اطلاعات و بررسی‌های میدانی استحقاق و اشتغال آنها محرز می‌شود.

انتهای پیام /

نظر شما