شناسهٔ خبر: 18173611 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ستاری خبر داد

۳۰ هزار میلیارد تومان؛ برآورد فروش محصولات دانش‌بنیان

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تفاهم‌نامه‌ها برای مصوبه هیأت وزیران در خصوص بازارسازی شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسیده و ۳۰ هزار میلیارد تومان فروش محصولات دانش‌بنیان برآورد شده است.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که از امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد آغاز به کار کرده است، گفت: جهت گیری ها برای حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت های فعال در این حوزه شروع شده است و  خوشحالیم که دانشگاه آزاد به عنوان یک پیشرو، نمایشگاهی را در این خصوص با کمک بسیج برگزار کرده است و از ظرفیت های بسیج در این خصوص استفاده شده است.

 

وی در خصوص مصوبه هیئت وزیران برای بازارسازی شرکت های دانش بنیان گفت: تفاهم نامه ها برای این کار امضا شده و به جاهای خوبی در فرآیند انجام آن رسیده ایم؛ چند نمونه از این تفاهم نامه ها را با وزارت بهداشت داشتیم.

 

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: بازار محصولات دانش بنیان 30 هزار میلیارد تومان برآورد شده است که براساس این مصوبه یک ماه به دستگاه های اجرایی فرصت داده شده که برنامه های خودشان را به معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری ارائه کنند، تا 10 هزار میلیارد تومان به این بازار فروش اضافه شود.

نظر شما