شناسهٔ خبر: 18173592 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واکنش هالیوود به گاف اسکار/ شوخی‌ها و اخم‌ها ادامه دارد

به دنبال اشتباه وارن بیتی در اعلام اسم فیلم برنده سال، هالیوود و چهره‌های هنری به این شوک لحظه نهایی مراسم اسکار واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، اعلام نام «لالالند» به عنوان بهترین فیلم اسکار به جای فیلم «مهتاب» که به صورت تصادفی و از روی اشتباه توسط وارن بیتی و فی داناوی انجام شد با واکنش هالیوودی‌ها روبه رو شده است.

در حالی که جیمی کیمل سعی کرد با سخنان پایانی‌اش مبنی بر این که از ناامید کردن آدم‌ها متنفر هستیم، دیگران را آرام کند اما این حرف‌ها مانع واکنش دیگران نشد.

از جمله این چهره‌ها و مستقیم‌ترین فردی که این اشتباه به او مربوط می‌شد بری جنکینز کارگردان «مهتاب» بود که به جابه جا شدن دو کارت چنین واکنش نشان داد: می خواهم بگویم، دو تا کارت را دیدم و چنین چیزهایی می‌تواند اتفاق بیفتد. می‌خواستم کارت را ببینم و دیدم و وارن از نشان دادن آن به هر کس دیگری پیش از آن که آن را به من نشان دهد خودداری کرد. همه می‌خواستند کارت را ببینند و او گفت: فقط بری جنکینز حق داشت ببیند و من به او نشان دادم. و من از همانجا احساس بهتری نسبت به آنچه اتفاق افتاده بود پیدا کردم.

جوردن هورویتس تهیه کننده ‌«لالالند» که به اشتباه با عوامل سازنده فیلم روی صحنه رفت، گفت: بچه ها شروع به زمزمه‌هایی کردند و پاکتی را که در دست داشتم از من گرفتند. من گفتم رویش نوشته اما استون برای «لالالند». معلوم بود اشتباهی شده است. بعد همه دنبال پاکت برنده بهترین فیلم گشتند. هیچ کس نمی‌دانست این پاکت کجاست. بعد پاکت پیدا شد. آن را باز کردند و نشان دادند که در آن نوشته شده ‌«مهتاب» و من آن را دیدم و دیگر همه چیز روبه راه شد.

در توییتر نیز واکنش به این ماجرا دامنه‌دار شد و با آن شوخی‌های زیادی شد.

جوزف گوردون لوی بازیگر توییت کرد: اگر «مهتاب» را ندیده بودم می‌گفتم «هشتگ اسکار درهم برهم» درست کنیم. ولی فیلم را ببینید. زیباست. همانطور که «لالالند» هم هست.

جسیکا چستین دیرگ بازیگر هالیوودی گفت: چرا تهیه‌کنندگان برنامه پیش از این که گروه «لالالند» بیایند روی صحنه واکنشی نشان نداد و زودتر روی صحنه نرفت؟ احساس بدی برای تولیدکنندگان «لالالند» به من دست داد. در عین حال خیلی هم برای گروه «مهتاب» ناراحت شدم. ای کاش آنها احساس کامل برنده بودن را تجربه می‌کردند بدون این همه ناراحتی...

برخی هم با این رویداد شوخی کردند مثلا بیلی کریستال که نوشت: چه پایان شگفت‌انگیزی. کاهش چنین اتفاقی روز رای‌گیری می‌افتاد.

بیل ماهر هم نوشت: ترامپ همین الان توییت می‌کند:«اسکاری‌ها  گول خوردند، چقدر غیرمنصفانه است». متاسفم.

شاید یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها از سوی ام.نایت شامالان کارگردان صورت گرفت که نوشت: من پایان‌بندی اسکار ۲۰۱۷ را نوشته بودم. جیمی خوب گرفتیمشان ها!!!

خانواده ست مک‌فارلین هم با مداد روی کاغذ این طرح را کشیدند:

جسی تایلر فرگوسن بازیگر «خانواده مدرن» نوشت: نکنه منم در ۵ باری که امی را نگرفتم، اینطوری بازنده شدم؟ تبریک به «مهتاب» یک فیلم عالی.

لری کینگ مجری تلویزیون هم نوشت: یک دقیقه صبر کنین. من در سفرم. چند تا فیلم برنده جایزه بهترین فیلم اسکار شدن؟

نظر شما