شناسهٔ خبر: 18173478 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

کارگاه "طلاق عاطفی" و "اشتباهات تربیتی والدین"در تبریز برگزار می شود

نصر: کارگاه و گپ روانشناسی "طلاق عاطفی" و "اشتباهات تربیتی والدین" در تبریز برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، این دو کارگاه روانشناسی با هدف بهبود روابط والدین با فرزندان و همچنین شناخت عوامل و علل طلاق عاطفی میان زوجین برگزار می شود.

هادی اکبری نژاد سخنران این کارگاه روانشناسی در گفتگو با نسل تدبیر می گوید: در تمام جوامع روانشناسی جزء لاینفک زندگی روزمره افراد است و این علم وظیفه اش روشن کردن ابعاد پنهان روابط انسانی است.
وی می افزاید: روانشناس راهکار ارائه نمی دهد چرا که نحوه برخورد هر فرد با مشکل مشابه ممکن است متفاوت باشد و در نتیجه کارگاه های روانشناسی برای آگاهی افراد از روند اتفاقی در روابط در حال رخ دادن است نقش مهمی ایفا می کنند.
اکبری نژاد تأکید می کند: همه گان همه چیز را نمی دانند و در بسیاری از موارد به خصوص در تربیت فرزندان روش های سنتی غلط جا افتاده، در دنیای مدرن امروز جواب نمی دهند و به همین سبب تقابل در روابط ایجاد می شود و روانشناسی وظیفه اش در کنار هم قرار دادن این تقابل ها و روشن کردن پشت پرده ی این برخوردهاست.

بر اساس این گزارش، کارگاه های "اشتباهات تربیتی والدین" و "طلاق عاطفی" به ترتیب در روزهای 9 و 11 اسفند از ساعت 17 ال 19 با سخنرانی دکتر هادی اکبری نژاد مشاور خانواده و مدرس دوره های مهارت زندگی و فرزند پروری در تالار رستوران جام جم تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما