شناسهٔ خبر: 18173151 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه تصویری زندگینامه حضرت زهرا(س) در هندوستان

گروه شهرستان‌ها: مسئول گروه رسانه‌ای معنویت وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: با توجه به استقبال شیعیان هندوستان از برگزاری نمایشگاه تصویری زندگینامه حضرت زهرا(س) در این کشور، در حال آماده کردن فضای این نمایشگاه برای ایام فاطمیه هستیم.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام محمدتقی استیری، از طلاب سبزواری و مسئول گروه رسانه‌ای معنویت وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه در حال رایزنی برای برگزاری محل نمایشگاه فاطمی در شهر امامباره محمدعلی شاه در کشور هندوستان هستیم، گفت: سال گذشته حجت‌الاسلام محمد رضایی‌ادریانی با تحقیقاتی که درباره شیعیان کشور هندوستان انجام دادند، در ایام فاطمیه نمایشگاهی در شهر لکنهو برگزار کردند که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد.
از ایران تا هندوستان برای حضرت زهرا(س)
وی با اشاره به اینکه برای سال جاری قبل از ایام فاطمیه کار خودمان را شروع کردیم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی قبلی، طراحی و ارزیابی محتوای 30 پوستر با محوریت شخصیت‌شناسی و معرفت‌شناسی درباره حضرت زهرا(س) انجام شد.
از ایران تا هندوستان برای حضرت زهرا(س)
وی با تأکید بر اینکه این پوسترهای انتخاب شده در حال ترجمه به زبان اردو و هندو هستند، افزود: هم‌اکنون در حال رایزنی و فضاسازی نمایشگاه در امامباره محمدعلی‌شاه هستیم.
از ایران تا هندوستان برای حضرت زهرا(س)
استیری تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم امسال استقبال گسترده‌ای از این نمایشگاه شود.

نظر شما