شناسهٔ خبر: 18173099 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ستاری در حاشیه بازدید از جشنواره جهادگران علم و فناوری اعلام کرد؛

فروش 30 هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان

71568

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای استفاده از تولیدات داخل باید فرهنگ‌سازی شود، میزان فروش شرکت‌های دانش‌بنیان را 30 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از جهت‌گیری‌های جدید دانشگاه آزاد که مدنظر ما نیز بوده است، خوشحالم. همین جشنواره که تبدیل به نمایشگاه دائمی شده است، از اتفاقات خوبی بود که در دانشگاه آزاد رخ داد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افزود: همچنین از جهت‌گیری‌های علمی حوزه بسیج نیز استقبال می‌کنیم؛ در همین راستا به صورت خاص تفاهمنامه‌ای با بسیج منعقد کرده‌ایم که اجرایی می‌شود.

وی درخصوص مصوبه هیات وزیران جهت بازاریابی برای شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: این اقدام بیشتر جنبه فرهنگی دارد تا اینکه با زور و اجبار قرار باشد این اتفاق را عملی کنیم. در واقع باید فرهنگ در کشور به‌گونه‌ای نهادینه شود که مردم از تولیدات داخلی استفاده کنند.

ستاری با بیان اینکه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان بهتر شده است، اما هنوز کار زیادی داریم، افزود: میزان فروش شرکت‌های دانش‌بنیان 30 هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام

نظر شما