شناسهٔ خبر: 18173031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال

میثاقیان: تلاش می کنیم سیاه جامگان مشهد در لیگ برتر باقی بماند

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری سیاه جامگان گفت: تلاش می کنیم این تیم در دیدارهای باقیمانده از لیگ امسال نتایج مناسبی کسب کند تا سیاه جامگان در لیگ برتر باقی بماند.

صاحب‌خبر -

اکبر میثاقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سیاه جامگان دارای بازیکنان ارزشمند و باانگیزه ای است ولی شرایط تیم در جدول لیگ برتر فوتبال به هیچوجه مناسب نیست.
وی در ادامه همچنین دیدار آتی سیاه جامگان با استقلال تهران را سخت و دشوار توصیف بیان کرد: تلاش شده که امروز 10 درصد قرارداد بازیکنان سیاه جامگان واریز شود تا انگیزه لازم برای حضور در بازی مقابل استقلال به دست بیاید.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: استقلال یکی از تیمهای خوب لیگ برتر است اما سیاه جامگان نیز می تواند بازیهای درخشانی را مقابل حریفان ارائه دهد و آنها را اذیت کند.
وی همچنین حضور تماشاگران در ورزشگاه و حمایت مردم از تیمهای فوتبال را باعث گرهگشایی برخی مشکلات توصیف و بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهم تا در هشت بازی باقیمانده از رقابتهای لیگ برتر سیاه جامگان بتواند نتیجه مناسبی کسب کند.
خداداد عزیزی در پی شکست تیم سیاه جامگان در مقابل تراکتور سازی اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی قادر به ادامه همکاری و هدایت این تیم نیست. عزیزی به عنوان سرمربی تیم سیاه جامگان در 13 بازی تنها یک پیروزی کسب کرد در پی دو پله نزول تیم سیاه جامگان در جدول لیگ، از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد.
اکبر میثاقیان سومین سرمربی تیم سیاه جامگان طی یک فصل پس از فرهاد کاظمی و خداداد عزیزی است.
تیم سیاه جامگان که هم اکنون با 17 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر جای دارد در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال شنبه 14 اسفند ماه به مصاف استقلال تهران می رود.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858

انتهای پیام /*

نظر شما