شناسهٔ خبر: 18172759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد:

تکمیل ۱۵ طرح نیمه تمام ورزشی در همدان نیازمند حمایت خیران

همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از وجود ۱۵ طرح نیمه تمام ورزشی در این استان خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه ها نیازمند حمایت خیران ورزش یار است.

صاحب‌خبر -

رسول منعم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام با کمک خیران ورزش یار سالن سرپوشیده روستای «پرلوک» از توابع شهرستان بهار با مشارکت ۴ میلیارد ریالی خیران در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید، گفت: ۱۵ فضای ورزشی نیمه تمام در فهرست واگذاری قرار دارد.

وی با تأکید بر استقبال دستگاه ورزش استان همدان در تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام با مشارکت بخش خصوصی اظهار داشت: در حال حاضر ۷ طرح نیمه تمام ورزشی که توجیه اقتصادی دارند در فهرست واگذاری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بر همین اساس امسال ۲ طرح نیمه تمام ورزشی پس از طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار شد.

رسول منعم بیان کرد: ۶۵ فضای ورزشی شامل ۴۰ طرح استانی، ۲۵ طرح ملی و ۱۰ طرح شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی نیز در دست احداث است که برای تکمیل این ۶۵ طرح عمرانی ورزشی در دست احداث در مجموع هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش همدان با اشاره به کسب ۳۲ نشان بین‌المللی در سال جاری توسط ورزشکاران استان همدان گفت: ۱۶ نشان جهانی از ۲۰ اعزام ورزشکاران همدانی، ۱۵ نشان آسیایی از ۲۹ اعزام ملی پوشان همدانی و ۱۱ نشان بین‌المللی از ۳۶ اعزام در رشته‌های مختلف به دست آمده است.

منعم با بیان اینکه ۵۸۹ نشان کشوری و ۵۸ نشان تیمی از ابتدای امسال تاکنون کسب شده است، افزود: همدان در این مدت میزبان  ۱۱۰رویداد ورزشی کشوری و چهار رویداد ورزشی بین‌المللی نیز بوده‌است.

نظر شما