شناسهٔ خبر: 18172653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرکت 98 هزار دانش آموز در رقابت های قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 98 هزار و 660دانش آموز استان در رقابت های قرآن، نماز و عترت دانش آموزی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ هادی زارع پور در نشست شورای قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این تعداد در 14 رشته در بخش پسران و 12 رشته در بخش دختران از جمله حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، احکام و اذان با یکدیگر رقابت کرده اند. 

وی گفت که 13 هزار و 957 نفر از این تعداد به مرحله شهرستانی رقابت های قرآن، نماز و عترت دانش آموزی راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله استانی رقابت های قرآن، نماز و عترت دانش آموزی با حضور 2 هزار و 28 دانش آموز برگزیده شهرستانی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار می شود. 

زارع پور عنوان کرد که این رقابت ها از 18 تا 25 اسفند سال جاری در 2 مرحله پسران و دختران و با حضور 84 پسر و 72 دختر از هر کدام از شهرستان ها و مناطق 13 گانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. 

وی ابراز داشت: هفت کمیته شامل اجرایی، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، داوران، استقبال، افتتاحیه و اختتامیه برای برگزاری این رقابت ها در شهرستان بهمئی تشکیل و فعال شده است.

افزون بر 149 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی حدود 50 هزار نفر در 300 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.


انتهای پیام/ش

نظر شما