شناسهٔ خبر: 18172470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشد ۱۰۳ درصدی اعزام لرستانی‎ها به عتبات‌ عالیات

مدیرکل حج و زیارت لرستان از رشد ۱۰۳ درصدی اعزام مردم این استان به عتبات‌ عالیات خبر داد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرنگار   گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  لرستان؛ خسروی از اعزام بیش‌ از ۴۰ کاروان از استان لرستان در ایام نوروز به عتبات عالیات خبر داد و گفت: طی یازده ماهه امسال ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر به عتبات عالیات (نجف، کربلا و کاظمین) اعزام شدند که ۱۰۳ درصد نسبت به مدت مشابه آن، رشد نشان می‌دهد.
وی افزود: طی یازده ماهه امسال ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر به عتبات عالیات(نجف، کربلا و کاظمین) اعزام شدند که ۱۰۳ درصد نسبت به مدت مشابه آن رشد را نشان می‌دهد.
خسروی با بیان این‌که هزینه اعزام هر نفر به عتبات عالیات ۹۶۰ هزار تومان به مدت هشت روز است، اضافه کرد: پس از توسعه و بهسازی فرودگاه خرم‌آباد از ۲۷  اسفند تا  چهارم فروردین، سه پرواز از فرودگاه خرم‌آباد ـ بغداد(رفت) و از نجف به خرم‌آباد(برگشت) برقرار است که هزینه هر نفر به عتبات عالیات با هواپیما بین یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و به مدت هفت روز خواهد بود.
مدیرکل حج و زیارت لرستان اظهار کرد: بسته نوروزی اعزام به عتبات عالیات از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۰ فروردین ماه ۹۶ ادامه دارد و افرادی‌که در این مدت اعزام می‌شوند قبلاً ثبت نام کرده و قرعه‌کشی شدند.
خسروی یادآور شد: در بسته نوروزی بیش‌ از ۴۰ کاروان از سراسر استان لرستان اعزام خواهند شد.  
انتهای پیام/ق

نظر شما