شناسهٔ خبر: 18172363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

"جناب رادیو" میزبان این هفته یکشنبه‌های تئاتر در زنجان

"جناب رادیو"، میزبان این هفته یکشنبه‌های تئاتر در پلاتوی شماره یک انجمن هنرهای نمایشی زنجان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان، نویسنده این نمایش را حمیدرضا میرزایی‌زاده اعلام کرده و گفت: استاد راهنمای این نمایش محمدولی فروتن بوده و محمدرضا احمدی، محمدامین هاشمی و محمدحسین محمدی، به ایفای نقش در این نمایش کارگاهی می‌پردازند.

حسین نجفی با اشاره به اینکه کارگردان گروهی نمایش"جناب رادیو"، هنرجویان دوره آموزشی انجمن هنرهای نمایشی زنجان هستند، ادامه داد: این نمایش ساعت ١٧ و ٣٠ دقیقه امروز، در فرهنگسرای امام خمینی( پلاتوی شماره یک انجمن هنرهای نمایشی زنجان) به روی سن می‌رود.

وی مدیر صحنه این نمایش را سیاوش شیخ‌محمدی و منشی صحنه را امیرحسین خلفی معرفی کرده و تاکید نمود: حضور و تماشای این نمایش برای عموم مردم و علاقه‌مندان به هنر تئاتر آزاد بوده و رایگان است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان همچنین از ثبت افتخاری دیگر برای تئاتر استان زنجان خبر داده و گفت: نمایش "زنی که مردش را گم کرد" در جشنواره سراسری تئاتر موج، وارد مرحله نهایی رقابت‌ها شد.

وی نویسنده این نمایش را فرانک فروتن و کارگردان آن را پریا دوستی اعلام کرده و گفت: این جشنواره در بندعباس برگزار شده و از میان فیلم ٦٢ اثر نمایشی، ٢١ نمایش وارد بخش رقابتی شد که تئاتر "زنی که مردش را گم کرد" از استان زنجان نیز جزو آثار پذیرفته شده است. در این نمایش پریسا دوستی، ثنا اسماعیلی و پریا دوستی به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است جشنواره تئاتر ملی موج از تاریخ ٢٠ لغایت ٢٢ اسفند ماه در شهر بندرعباس به دبیری رضا کمالی زرکانی و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/ ا

نظر شما