شناسهٔ خبر: 18172186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افشاگری های بدون خروجی از مهدی رحمتی/ سنگ بزرگ علامت نزدن است

مهدی رحمتی بارها در موارد مختلف تهدید به افشاگری کرد اما اتفاق خاصی نیفتاد تا وی این بار کمیته انضباطی را تهدید به افشاگری کند.

صاحب‌خبر -
افشاگری های بدون خروجی از مهدی رحمتی/سنگ بزرگ علامت نزدن استبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باتوجه به محرومیت 4 جلسه ای رحمتی کاپیتان استقلال، فدراسیون فوتبال هم با تقاضای تجدیدنظر مهدی رحمتی در مورد حكم محرومیتش موافقت نكرد تا سنگربان آبی‌ها به سیم آخر بزند.

مهدی رحمتی نیز با انتشار پستی در صفحه اجتماعی اش ضمن انتقاد شدید از كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تهدید كرده كه بعد از بازی امروز با التعاون عربستان همه مسائل را در مورد این مجموعه خواهد گفت! در حال حاضر خیلی‌ها منتظرند بعد از بازی با التعاون از راه برسد و رحمتی چنانكه خودش اعلام کرده در میكسد‌زون آسیا مسائل مهمی در مورد پشت پرده فوتبال ایران به زبان بیاورد.

البته همان طور که در گذشته نظاره گر بودیم هرگز نباید منتظر چنین اتفاقی بمانیم چراكه تجربه نشان داده معمولا پشت تهدیدهای اهالی فوتبال ایران به افشاگری هیچ خبری نیست؛ به خصوص اگر پای یكی مثل رحمتی وسط باشد! كاپیتان استقلال تا به حال بارها به مناسبت‌های مختلف وعده داده حقایق را برملا می‌كند، اما چنین اتفاقی هرگز رخ نداده است.

رحمتی از زمان حضور در تیم ملی، حتی بعد از کنار گذاشته شدن از استقلال در لیگ چهاردهم و همچنین در بازی مقابل تراکتورسازی مدام در نظر دارد دست به افشاگری بزند.

رحمتی بارها جملاتی همچون «چون تمام فکر و ذکر تیم ملی و مردم معطوف به جام‌ جهانی است ترجیح‌ می‌دهم سکوت کنم و حرفی نزنم اما بلافاصله بعد از بازی‌های تیم ملی با اجازه شخص آقای کفاشیان تمامی اسناد و مدارک و فایل‌های صوتی را در اختیار یک خبرگزاری معتبر قرار می‌دهم تا مردم در جریان همه امور قرار بگیرند و حرف‌هایم به آنها ثابت شود.»، «من یک سال از استقلال دور بودم و الان خیلی خوشحالم که برگشتم اما بعدا درباره همه چیز حرف می‌زنم.»، «آخر سال است و حرف‌هایی دارم که دوست ندارم به خاطر تعطیلات به گوش مردم نرسد. بعد از تعطیلات عید، حرف‌هایی می‌زنم که ذهن مردم نسبت به برخی آدم‌های این فوتبال روشن شود و آنها را بهتر بشناسند و بدانند که چه خبر است.»، «واقعیت‌ها و مستندات افشا خواهد شد، پس فعلا فقط به استقلال فكر می‌كنیم تا به وقتش خاطرات شنیدنی از افراد و اطرافیان‌شان را تعریف كنیم و نقاب از چهره آنها برداریم. حرف نزده را همیشه می‌توان زد.» را به زبان آورده است.

رحمتی حتی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم دست از افشاگری بر نداشت و وی در پستی اعلام کرد :

اگر تا به امروز درباره این حکم ناعادلانه و عجیب غریب سکوت کردم فقط به احترام آقای تاج بوده است. من حتی فکر می کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدیدنظر در آستانه بازی حساس نماینده ایران مقابل حریف عربستانی هم شیطنت و کینه شخصی وجود دارد! اگر نمی توانم به فیفا شکایت کنم لااقل در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا (بعد از بازی با التعاون) درباره اتفاقات عجیب این روزهای فوتبال ایران صحبت خواهم کرد. از نگاه پلیسی کمیته انضباطی به فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیازها گرفته تا حضور غیرفوتبالی ها، دو شغله ها و بازنشسته ها در فوتبال ایران! کاش وزارت ورزش، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی به احوال این روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند».

 با این وجود به نظر می رسد رحمتی این بار هم چیز خاصی برای گفتن نداشته باشد و حتی این احتمال وجود دارد که بعد از بازی وی اعلام کند که درست نیست در اینجا از مشکلات داخلی صحبت کنم. به این ترتیب باید منتظر صحبت های جدیدی از رحمتی درباره افشاگری اش باشیم و اینکه وی این صحبت ها را به آینده موکول کند و در جملاتی بیان کند: (فعلا به خاطر شرایط حساس استقلال در لیگ و آسیا سكوت می‌كنم، اما به زودی همه پشت‌پرده‌ها را افشا خواهم كرد.)

انتهای پیام/

نظر شما