شناسهٔ خبر: 18171663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان:

۹ هزار میلیاردتومان برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره نیاز است

آمل - وزیر ورزش و جوانان گفت: ۹ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره ورزشی کشور نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطفانی فر صبح دوشنبه در بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد ورزش در دنیا بزرگ است زیرا بخش خصوصی سرمایه گذاری جدی در این بخش کرده است و سازو کار درآمدزایی در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی باید در ورزش فراهم شود گفت: بخشودگی هزینه‌های مالیاتی بخش ورزش در برنامه ششم مورد تصویب قرار گرفت و دادن تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی و تأمین زمین ارزان قیمت از جمله حمایت‌ها برای مشارکت بخش خصوصی است.

وی با اشاره به چهار هزار و پروژه ورزشی نیمه کاره گفت: برای تکیمل این طرح‌ها نیازمند ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم و ردیفی در برنامه ششم توسعه برای بخش‌های مختلف ورزشی در استان اختصاص یافته است.

سلطفانی به طرح‌های در دست افتتاح اشاره و اضافه کرد: پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفر بیرجند، ورزشگاه بجنبورد، شیراز، بوشهر و تعدادی سالن سرپوشیده از جمله طرح‌های آماده افتتاح است که بزودی بهره برداری می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درپاسخ به مشکلات فدارسیون فوتبال گفت: این مشکلات برطرف می‌شود.

بازدید از سالن والیبال دردست ساخت باشگاه کاله در آمل، بازدید از طرح نیمه تمام پیست دوچرخه سواری و سالن ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری، بازدید از مرحله عملیاتی سالن کشتی پنج هزار نفری جویبار، افتتاح سالن ورزشی بهنمیر و حضور در نشست سازمان‌های مرد نهاد فعال در امور ورزش و جوانان و هیات های ورزشی مازندران در سالن شماره ۱ استانداری از جمله برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر به مازندران است.

نظر شما