شناسهٔ خبر: 18171040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:

۱۱۶ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

R41452/P1357/S6,69/CT11

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح رونق تولید تاکنون به ۱۱۶ واحد تولیدی این استان مبلغ ۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بیست و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

داریوش دیودیده در این نشست با بیان اینکه در 27 جلسه پیشین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 139 طرح تولیدی بررسی شد، اظهار داشت: این جلسات 316 مصوبه داشته که از این تعداد 174 مصوبه اجرایی شده و 142 مصوبه در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: از تعداد کل مصوبات، 137 مورد مربوط به تعیین تکلیف بدهی و 39 مورد مربوط به تأمین مالی و تسهیلات است.

دیودیده عنوان کرد: 600 طرح تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد، 466 طرح با تسهیلات موردنیاز 419 میلیارد تومان پس از تأیید در کاگروه‌های مختلف، به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی بیان کرد: تاکنون 122 واحد تولیدی با تسهیلات موردنیاز 122 میلیارد تومان در بانک‌های عامل عقد قرارداد کرده که از این تعداد، تاکنون 101 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 116 واحد تولیدی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر بانک‌های عامل تاکنون همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته‌اند و بانک ملت تنها بانکی است که تاکنون هیچ تسهیلاتی پرداخت نکرده است.

دیودیده ابراز کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 96 هم ادامه می‌یابد و علاوه بر پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای مشکل‌دار و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، برخی موارد دیگر از جمله تجهیز و نوسازی مدارس را هم شامل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما