شناسهٔ خبر: 18170094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خانواده کاملا ورزشی آقای کولاکوویچ !

71507

فرزند و همسر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز هم چون او ورزشکار حرفه ای هستند و در تیم های ملی هندبال صربستان عضویت داشتند و دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ایگور کولاکوویچ 51 ساله حدود یک ماه پیش به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد. این  مربی متولد یوگسلاوی سابق است و خانواده اش کاملا ورزشی هستند.

او تا سن چهارده سالگی در باشگاه پودریگا والیبال بازی کرد و پس از با تیم پارتیزان بلگراد دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ یوگسلاوی را کسب کرد. دو قهرمانی جام حذفی و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از افتخارات دوران بازیگری او است.

"ساندرا کولاکوویچ"  همسر کولاکوویچ 47 ساله است و در تیم ملی هندبال مونته نگرو بازی می‌کرد. او یک بار هم به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان این کشور انتخاب شد.

او در سال 2001 در قهرمانی جهان همراه با تیم ملی کشورش به مدال برنز رسید.

حضور ساندرا در هندبال نیز باعث شد "الکسا" یکی از دو پسر کولاکوویچ هم هندبالیست شود. او با یک مترو 90 سانتی متر در هندبال کار می‌کند. اصرار مادر الکسا باعث شد او هندبال را برای ورزش حرفه ای  انتخاب کند و سمت والیبال نرود.

الکسا متولد 1997 مونته نگرو به عضویت تیم ملی هندبال صربستان در آمده است و در تیم سنت رافائل فرانسه بازی می‌کند. این بازیکن از سال 2013 عضو تیم ملی هندبال صربستان در آمده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما