شناسهٔ خبر: 18169824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

احیای امر اهل بیت(علیه السلام) در توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی بسیار قابل اهمیت است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: تلاش های مداحان، خادمان حسینی و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم و احیای امر اهل بیت(علیه السلام) به منظور توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی بسیار مهم و با اهمیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان، شب گذشته(8 اسفند) در مراسم بزرگداشت پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: تلاش های مداحان، خادمان حسینی و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم و احیای امر اهل بیت(علیه السلام) به منظور توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی بسیار مهم و با اهمیت است.

 

وی اقداماتی که در راستای نشست های تخصصی مداحان و هیات های مذهبی در شهرستان گرگان صورت می گیرد را به عنوان اقدامی شاخص و موثر یاد کرد و افزود: برگزاری این نشست های تخصصی در آموزش و افزایش سطح علمی مخاطبان بسیار موثر است.

 

حجت الاسلام سهرابی اظهارداشت: این مراسم که با عنوان یاد بود مداحان و پیرغلامان متوفی و به خصوص حاج سید اسماعیل مفیدی برگزار شده اقدام شایسته ای است که در راستای  تقدیر و تشکر و از فعالیت های خادمان حسینی(علیه السلام) صورت می گیرد و این گونه برنامه ها باید تداوم پیدا کند.

 

وی با اشاره به اهمیت هدایت خیرین به موضوع وقف، تصریح کرد: امروزه وقف یکی از موضوعات بسیار با اهمیتی است که در این راستا باید برنامه ریزی های دقیق صورت گیرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در اجرای مراسمات مذهبی و به خصوص فعال تر کردن مراسمات مناسبتی در مساجد و بقاع متبرکه باید اقداماتی صورت گیرد.

 

نظر شما