شناسهٔ خبر: 18167557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیش بینی 14 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در رودان

رودان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان از تجهیز و آماده سازی 14 مدرسه و سالن ورزشی به منظور اسکان و ارائه خدمات رفاهی مطلوب به میهمانان نوروزی در بهار 96 در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا' عباس عباس زاده دوشنبه با بیان اینکه طرح اسکان میهمانان نوروزی از 25 اسفندماه در رودان آغاز می شود؛ افزود: 11 واحد آموزشی برای اسکان و ارائه خدمات رفاهی و 2 آموزشگاه و یک سالن ورزشی جهت اسکان اضطراری میهمانان نوروزی در بخش شهری و روستایی در این شهرستان ساماندهی و تجهیز می شود.
وی با اشاره به اینکه در مجموع 51 کلاس درس جهت اسکان میهمانان در دو بخش شهری و روستایی پیش بینی شده است؛ اظهار داشت: 6 کلاس درجه الف در روستای پیرچوگان و 45 کلاس درجه ب در بخش شهری و روستایی طی مدت 19 روز آماده ارائه خدمات رفاهی به میهمانان نوروزی می باشد.
عباس زاده خاطر نشان کرد: در اماکن درجه یک امکاناتی نظیر تخت، تشک، پتو، یخچال و تلویزیون و در اماکن درجه دو؛ فرش، پتو و تلویزیون بصورت اختصاصی و امکانات آشپزخانه بصورت مشترک با سایر میهمانان مورد استفاده قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه هزینه اقامت شبانه روزی تاکنون اعلام نشده است؛ افزود: هر اتاق برای اقامت پنج نفر پیش بینی شده است و به ازای حضور هر فرد اضافه بر ظرفیت پیش بینی شده در اتاق؛ مبلغی مازاد از افراد دریافت می شود.
عباس زاده خاطر نشان کرد: در بخش شهری مدارس ارشاد، مکتب الزهرا (س)، عترت، فدک، البرز، دکتر حسابی و شهید بهشتی و در روستای پیرچوگان مدارس فتح المبین، اندیشه، بنت الهدی و مسلم ابن عقیل آماده خدمات رسانی به فرهنگیان، کارکنان دولت و سایر میهمانان نوروزی هستند.
وی اظهار داشت: 2 هنرستان حکمت و حضرت جوادالائمه (ع) و سالن ورزشی آموزشگاه حضرت جوادالائمه (ع) برای اسکان اضطراری میهمانان نوروزی پیش بینی شده است.
عباس زاده در پایان یادآور شد: فعالیت ستاد اسکان میهمانان نوروزی از بعدازظهر روز چهارشنبه 25 اسفندماه در محل ساختمان دارالقرآن کریم حضرت امام خمینی (ره) واقع در بلوار ورودی شهر رودان جنب بانک کشاورزی آغاز می شود.
شهرستان رودان با جمعیت 120هزار نفر،دارای باغها ومزارع کشاورزی یکی از مکانهای دیدنی برای گردشگران در90کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع است .
7196/ 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی

انتهای پیام /*

نظر شما