شناسهٔ خبر: 18166477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم:

۱.۵ میلیارد تومان تراکنش مالی دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم بود

R7854/P1361/S6,62/CT1

مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم گفت: برآورد بازدیدکنندگان از نمایشگاه حدود ۱۵۰ هزار نفر بازدیدکننده است و کل فروش نمایشگاه یک و نیم میلیارد تومان بود.

صاحب‌خبر -

سید محمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، بابیان اینکه استقبال مردم از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان خارج از تصور مسئولان و ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه بود، اظهار داشت: اتحادیه ناشران شرمنده مردم است که نتوانست بیشتر از حضور مردم در نمایشگاه بهره‌برداری کند، و خدمات بیشتری به مردم ارئه دهد.

مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم افزود: برآورد بازدیدکنندگان از نمایشگاه حدود 150 هزار نفر بازدیدکننده است و کل فروش نمایشگاه یک و نیم میلیارد تومان بود.

وی به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و گفت: طی چند سالی که نمایشگاه کتاب در استان برگزارشده مشاهده شد که استقبال مردم از نمایشگاه امسال بسیار بالا بود.

حسینی با اشاره به عوامل موفقیت‌آمیز نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد: ازجمله عوامل موفقیت‌آمیز بودن نمایشگاه، می‌توان به تخفیفاتی اشاره کرد که با اختصاص بن به مردم داده شد و تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع اصحاب رسانه و خبرنگاران بود.

مدیرعامل اتحادیه ناشران استان قم بیان کرد: فروش ناشران در نمایشگاه امسال بسیار خوب بود، و تنها چیزی که کام همه را تلخ کرد توزیع بن‌هایی بود که بین مردم انجام شد، و بانک شهر با خاموش کردن دستگاه پوز خود مقداری ناراحت‌کننده بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه عیدانه فروش کتاب در استان گفت: از امروز  برنامه عیدانه فروش کتاب آغاز شده و مردم می‌توانند کتاب‌های موردنیاز خود را در این طرح خریداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما