شناسهٔ خبر: 18164368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بیانیه شماره ۱ متحصنین دانشگاه پیام نور بجنورد بخاطر حواشی اخیر

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجویان دانشگاه پیام نور بجنورد در اعتراض به حرمت شکنی چند روز پیش در این دانشگاه پس از اقامه ی عزای فاطمیه در این دانشگاه دست به تحصن زدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما دانشجویان و جمعی از اساتید انقلابی دانشگاه پیام نور، در پی بی حرمتی اخیر که در همایشی، در دانشگاهمان به وقوع پیوسته است، در نمازخانه دانشگاه به تحصن نشسته ایم تا با جریانی که رواج بی بند و باری فرهنگی را در دانشگاه پشتیبانی می کند، مقابله کنیم.

مطالبه جدی دانشجویان و اساتید انقلابی متحصن، برخورد جدی با حامیان بی بند و باری فرهنگی در محیط دانشگاه پیام نور استان و عزل سریع ریاست دانشگاه پیام نور استان، جناب آقای مسعودی فر می باشد.

ریاست دانشگاه پیام نور استان، پنج خبط مرتکب شده است که خروش دانشجویان و اساتید انقلابی را برانگیخته است. رقاصی اخیر دختران در میان جمعی از نامحرمان در سالن بصیرت دانشگاه، آخرین مورد از این پنج خبط ریاست دانشگاه پیام نور استان بوده است.

1-سخنان خلاف موازین متعارف اسلامی ریاست دانشگاه پیرامون عصمت معصومین در برنامه نهاد رهبری دانشگاه

2-رقص و پایکوبی دانشجویان شرکت کننده در همایش ادبیات پیام نور واحد بجنورد، به دبیری ریاست دانشگاه

3-برنامه ی مطربانه و دون شان دانشجویی در 16 آذر سال جاری توسط پیام نور واحد اسفراین

4-سخنرانی هنجار شکنانه آقای ناصر آملی در 16 آذر سال جاری در پیام نور واحد بجنورد و بر خلاف میل تشکل های دانشجویی و برگزاری این مراسم، به صورت سفارشی توسط ریاست دانشگاه

5-رقاصی جمعی از دختران در میان نامحرمان، در همایش  استارت آپ گردشگری در پیام نور واحد بجنورد

لذا برای مقابله با این جریان و پس از کش و قوس های فراوانی که طی پیشامدهای گذشته با سیستم خطاکار دانشگاه پیش آمده است، و برای توقف این جریان، راهکاری جز تحصن باقی نمانده است.

ان شاءالله صدای دانشجویان و اساتید انقلابی، به گوش مجموعه های تصمیم گیر برسد و محیط دانشگاهی به رسالت اصلی خود، که همانا رشد و طراوت علمی، فرهنگی و سیاسی است بازگردد.

مرتبط ها

نظر شما