شناسهٔ خبر: 18164107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انریکه: پیروزی برابر تیمی مانند اتلتیکو به همه اعتماد به نفس می دهد

71549

سرمربی بارسلونا معتقد است پیروزی برابر تیمی همچون اتلتیکو مادرید به همه اعتماد به نفس می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا توانست در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگا در ویسنته کالدرون دو بر یک اتلتیکومادرید را شکست دهد و صدرنشین شود.

لوییس انریکه پس از بازی گفت: این پیروزی با تلاش بازیکنان به دست آمد. در نیمه نخست حریف ما را تحت فشار قرار داد اما در نیمه دوم نتوانستند این کار را انجام دهند. با یک گل از میزبان پیش افتادیم اما توانستند بازی را به تساوی برسانند. در نهایت باز هم به گل رسیدیم و پیروز بازی شدیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم خوب شروع کردیم. در مالکیت توپ بهتر شدیم. پیش از آن توپ های زیادی را از دست دادیم. سه فرصت گل داشتیم. همه بازیکنان خوب عمل کردند. شایسته این پیروزی بودند. خوشحالیم که دوباره اعتماد به نفس مان را به دست آوردیم. اکنون به دیدار برابر اسپورتینگ خیخون فکر می کنیم.

انریکه افزود: از روش جدیدی بهره بردیم تا حریف را غافلگیر کنیم. توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. نیمه نخست شرایط سخت بود. حریف در ادامه خسته شد. سه امتیاز بازی را برابر حریف مستقیم خود کسب کردیم. از همه مهمتر کنار گذاشتن اتلتیکو بود و تحت فشار قرار دادن تیم های بالایی جدول. پیروزی برابر تیمی مانند اتلتیکو به همه اعتماد به نفس می دهد.

انتهای پیام

نظر شما