شناسهٔ خبر: 18163985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دهمین نمایشگاه کتاب استان گشایش یافت

دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام در آیینی با حضور مسئولان کشوری، استانی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان در محل انبار غله شهر ایلام گشایش یافت.

صاحب‌خبر -
دهمین نمایشگاه کتاب استان گشایش یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در نمایشگاه امسال ۳۱ هزار عنوان کتاب از ۲۵۳ ناشر مناطق مختلف کشور در ۱۸۷ غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نیاکان بیان کرد: کتاب های این نمایشگاه در مدت یک هفته برپایی (۸ تا ۱۳ اسفند) با ۳۰ درصد تخفیف شامل ۲۰ درصد بن تخفیف نمایشگاه و ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده از سوی ناشران عرضه می شود.

وی نشست نقد و بررسی کتاب، نشست کتابخوانی، نشست بررسی وضعیت چاپ و نشر استان ها، محفل شعر آیینی، برپایی ایستگاه نقاشی، نمایشگاه آثار علوم قرآنی، غرفه ایثار و شهادت، مطبوعات، اقتصاد مقاومتی، نماز و مسجد و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.

نیاکان با بیان اینکه همچنین در حاشیه این نمایشگاه آثار رسیده به جشنواره عکس آدم برفی هم در معرض دید عموم قرار می گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب فضای فرهنگی در استان ایجاد می کند، اظهارکرد: برپایی این نمایشگاه موجب ایجاد بسترهای لازم برای افزایش سطح مطالعه و همچنین رونق کتاب و کتابخوانی در استان خواهد شد.

نهمین نمایشگاه کتاب ایلام با عرضه ۳۸ هزار عنوان کتاب دی ماه پارسال برگزار شده بود، مردم ایلام به ارزش ریالی حدود سه میلیارد ریال از این نمایشگاه کتاب خریدند.

هم اینک ۲۴ ناشر در استان فعالیت می کنند که سال گذشته ۹۴ عنوان و امسال ۱۸۰ عنوان کتاب متعلق به این افراد چاپ و منتشر شده است.

دهمین نمایشگاه کتاب از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ روزهای هشتم تا سیزدهم اسفند در محل انبار اداه غله ایلام واقع در بلوار شهید بهشیتی مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.


انتهای پیام/ د

نظر شما