شناسهٔ خبر: 18162655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

هدف ما رشد کمی وکیفی بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) خواهد بود

خبرگزاری شبستان:مدیر عامل جدید بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته تا کنون در این بنیاد، افزود: هدفمان در دوره جدید مدیریتی رشد کمی وکیفی بنیاد امام رضا(ع) خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، اکبر شیخ مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) امروز(۸ اسفند) در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(ع) گفت: به طور حتم در این مدت کارهای بسیار شایسته‌ای در بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) انجام شده است و تمام تلاشمان در این دوره جدید مدیریتی این بنیاد رشد کمی و کیفی همراه با همکاری، همراهی و همدلی همه جانبه خواهد بود.

 

شیخ افزود:برنامه‌های متعددی در دوره مدیریتی جدید بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خواهیم داشت تا شاهد رشد کمی و کیفی بیشتر و بهتری در تمامی عرصه‌ها به ویژه جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در جهت ترویج هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ رضوی باشیم.

 

وی اظهار داشت:در نخستین گام دوره مدیریتی جدید بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برنامه‌های قبلی و انجام شده این بنیاد با استفاده از تجربه نخبگان و کارشناسان عرصه‌های مختلف تجزیه و تحلیل خواهد شد تا شاهد رشد و تربیت کمی و کیفی در برنامه‌های این مجموعه فرهنگی باشیم.

نظر شما