شناسهٔ خبر: 18162625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

زن سارق پول‌هاي دزدي را در ماشين پليس مخفي كرد

زن جواني كه چك‌پول‌هاي سرقتي را در ماشين پليس پنهان كرده بود به جرمش اعتراف كرد.

صاحب‌خبر -
چند روز قبل مردي وارد يكي از كلانتري‌هاي شهرستان كنگاور شد و پليس را از ماجراي سرقت كيف‌پولش با خبر كرد. او گفت: هنگام عبور از يكي از خيابان‌ها با زن جواني آشنا شدم و او را سوار خودروي خودم كردم. بعد از عبور از چند خيابان او را جايي كه خواسته بود، پياده كردم و به مسيرم ادامه دادم. هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بودم كه متوجه شدم از كيف دستي‌ام كه 200 ميليون تومان چك پول داخلش بود، خبري نيست. فهميدم كه آن زن من را فريب داده و كيف پولم را سرقت كرده است.

بعد از مطرح شدن شكايت، مأموران پليس با اجراي طرح مهار موفق به شناسايي و بازداشت زن جوان شدند. او سرقت كيف را انكار كرد و گفت: قبول دارم كه براي لحظاتي همراه شاكي بودم، اما سرقت كيف او را قبول ندارم. حرف‌هاي اين زن از سوي پليس پذيرفته نشد و او به اداره پليس منتقل شد.
 از آنجا كه در بازرسي‌ انجام شده در اداره پليس، همراه زن جوان كيف‌پول كشف نشد، مأموران احتمال دادند كه او هنگام انتقال به اداره پليس پول را داخل خودروي پليس پنهان كرده باشد به خاطر همين وقتي مأموران به سراغ خودروي حامل متهم شدند چك‌پول را زير صندلي كشف كردند. زن جوان كه چاره‌اي جز اعتراف نداشت به جرمش اقرار كرد.
بعد از اعتراف زن جوان بود كه سوابق او بررسي و معلوم شد كه وي از مجرمان سابقه‌دار است كه قبلاً به اتهام سرقت بازداشت شده بود.

سرهنگ عليرضا مرزباني، جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشاه گفت: تحقيقات براي شناسايي جرائم بيشتر متهم در جريان است.

نظر شما