شناسهٔ خبر: 18162615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

وزیربهداشت خبر داد:

دستور رئیس جمهوری برای پرداخت بخشی از بدهی بیمه ها تا پایان سال

نصر: وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با دستور رئیس جمهوری تا پایان سال حتما بخشی از بدهی بیمه‌ها به وزارت بهداشت پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل ازایرنا، سیدحسن هاشمی روزیکشنبه پس از نشست با جمعی از استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که درکتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزارشد، افزود: برای نخستین بارتمام دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد، خیریه های سلامت تحت عنوان مجمع ملی سلامت دور هم جمع شده بودند و امیدواریم که از سال آینده نیز این مجمع به طور مرتب برگزار شود چرا که هدف آن مشارکت جمعی از سوی مردم، دولت و سایر ارکان حکومت است.

وی افزود: درحاشیه مجمع ملی سلامت با تعدادی از استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور و فعالان حوزه سلامت نشستی برگزار شد و در آن بر برگزاری مداوم شورای سلامت استانها تاکید کردیم.
وزیربهداشت با اشاره به تهیه اطلس بیماری های جمهوری اسلامی ایران و استان‌های کشور، گفت: در هر استان به طور دقیق بار بیماری ها و نوع آنها مشخص شده و استانداران نظرات خود را بیان کردند و تهیه و ابلاغ این اطلس حتما در پیشگیری از بیماری ها که مهمترین وظیفه ما است، موثر خواهد بود و امیدواریم که بیشتر شاهد همکاری های بین بخشی در سطح ملی و استانی باشیم.
هاشمی با اشاره به تقدیراستانداران ازاقدامات و عملکرد حوزه سلامت در دولت یازدهم، گفت: استانداران از آسیب دیدن طرح تحول سلامت به دلیل عدم پرداخت مطالبات وزارت بهداشت ازسوی بیمه ها، ابراز نگرانی می کردند چرا که عدم پرداخت مطالبات، موجب بروز نگرانی‌هایی برای همکاران وزارت بهداشت و تامین کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی شده است.
نشست استانداران با وزیر بهداشت روزیکشنبه پس از برگزاری اولین مجمع ملی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما