شناسهٔ خبر: 18162589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ضرورت مشارکت همگانی برای اجرای برنامه های هفته بوشهر

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اجرای برنامه های هفته بوشهر نیازمند مشارکت همگانی مردم و دستگاههاست و نباید اجرای آن به تنها برعهده شهرداری باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری هفته بوشهر افزود: برگزاری برنامه های هفته بوشهر در سال‌های گذشته شور و نشاط خاصی را در سطح شهر ایجاد کرده که امسال نیز باید برای برگزاری برنامه ها به بهترین شکل تلاش کنیم.
وی بیان کرد: امسال با معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای شهر بوشهر هفته بزرگداشت این شهر با رویکرد جدیدی نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: روز بوشهر متعلق به شهرداری و شورای شهر نیست و به همه مردم و دستگاهها تعلق دارد و همه باید برای برنامه‌های این هفته تلاش کنند.
برزگرزاده با بیان اینکه برگزاری مطلوب برنامه‌های روز بوشهر نیازمند هم‌افزایی و یکپارچگی دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: در این ارتباط زمینه مناسبی برای مشارکت همه دستگاههای اجرایی برای شرکت در هفته بوشهر فراهم شده است.
شهردار بوشهر گفت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهر بوشهر داشته‌ایم و طرح‌ها و پروژه‌های مهم را نیز در دستور کار داریم که امیدواریم حاصل این تلاش‌ها، رضایت‌مندی مردم باشد.
غلامعلی میگلی نژاد بیان کرد: به منظور ایجاد تغییرات روزانه در سطح شهر بوشهر، اعضای شورای شهر مجموعه شهرداری همراه و همگام با هم برای ساخت شهری متناسب با ظرفیت‌های بوشهر در تلاش هستند.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی گفت: تلاش داریم تا امکانات و فضاهای مورد نیاز برای استقبال از مسافران نوروزی در بوشهر به شکل مطلوبی فراهم شود.
میگلی‌نژاد، با پیش‌بینی حضور گسترده مسافران نوروزی در بوشهر در نوروز امسال افزود: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در بوشهر اندیشیده شده است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما