شناسهٔ خبر: 18162559 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تشییع کبوترهای خونین بال دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: پیکر مطهر ۴شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان مرکزی تشییع و خاکسپاری می شود.

صاحب‌خبر -

مصطفی مشایخی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: در ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) 2 شهید گمنام در شهرستان خمین و  2شهید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان محلات تشییع و خاکسپاری می شود.

 

 

وی افزود: مراسم شبی با شهدای گمنام فردا نهم اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلای شهر خمین و دهم اسفند شهدای گمنام در میدان 15خرداد خمین تشییع و در دانشگاه آزاد این شهرستان خاکسپاری می شوند.

 

 

مشایخی ادامه داد: همچنین مراسم شبی با شهدای گمنام دهم اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محلات و یازدهم اسفند تشییع پیکر مطهر شهیدان گمنام از میدان استقلال شهر محلات بر دوش مردم شهید پرور، انقلابی و خداجوی محلات برگزار و در دانشگاه آزاد اسلامی محلات به خاک سپرده می شوند.

 

 

وی گفت:امروز ما نیازمند شهدا و آرمان شهدا هستیم و هر چه بهتر این مراسم برگزار شود ارزش گذاری برای هویت خودمان بیشتر خواهد شد.

 

مشایخی شهدا را جزو بهترین و برگزیده‌ترین انسان‌ها توصیف کرد و گفت: آنچه امروز در قبال شهدا مسؤولیت داریم، شناخت هدف آنها و ادامه راه آنان است.

نظر شما