شناسهٔ خبر: 18161986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

2 خبر ورزشی از استان کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات تیر و کمان استان کرمانشاه از موفقیت میلاد رشیدی ورزشکار این هیات در مسابقات انتخابی تیم ملی و راهیابی به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی زرین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: رشیدی ورزشکار کرمانشاهی توانست با کسب 690 امتیاز مجوز ورود به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران را کسب کند.
وی ادامه داد: آرش عباسی، مازیار سهرابی و سعید شهبازی دیگر تیراندازان کرمانشاهی حاضر در مسابقات انتخابی بودند که نتوانستند امتیازهای لازم را کسب و به اردو راه پیدا کنند.
زرین خاطرنشان کرد: تیم ملی تیر و کمان دانشجویان ایران خود را برای حضور در مسابقات المپیک دانشجویان جهان که تابستان سال آینده در چین برگزار می شود، آماده می کند.

** دعوت از قایقران کرمانشاهی برای حضور در اردوی تیم ملی روئینگ نوجوانان
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از دعوت ابوالفضل بابایی قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران خبر داد.
محمد سهراب بیگ افزود: این اردو از امروز (هشتم اسفند) در دریاچه آزادی تهران آغاز و تا بیستم همین ماه ادامه می یابد.
وی خاطرنشان ساخت: تیم ملی روئینگ نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نظر شما