شناسهٔ خبر: 18161859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 90 طرح بهداشت و درمان در استان سمنان

در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان، 90 طرح حوزه بهداشت و درمان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

صاحب‌خبر -

سمنان - خبرنگار کیهان:

در سفر یک روزه سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به استان سمنان تعداد 18 طرح حوزه بهداشت و درمان با هزینه‌کرد 345 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی 72 طرح دیگر آغاز شد که قرار است تا دهه فجر 96 به بهره‌برداری برسد.
طرح‌های افتتاحی در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان، پایگاه مراقبت سلامت گرمسار با زیربنای 250 مترمربع شامل بخش‌های مراقبت از سلامت مردان و زنان و بخش مامایی، با هدف ارائه خدمات بهداشتی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام‌خمینی(ره) شهرستان گرمسار با زیربنای 750 مترمربع شامل بخش‌های تخصصی قلب و عروق، کودکان، زنان، جراحی عمومی، چشم، گوش و حلق و بینی و سایر تخصص‌ها است که مجموع اعتبار این دو طرح 40 میلیارد ریال است. همچنین دانشکده تغذیه و علوم غذایی در شهرستان آرادان با زیربنای دو هزار و 800 مترمربع و اعتبار 60 میلیارد ریال افتتاح شد.
خوابگاه‌های دانشجویی پردیس سرخه و بازدید از دانشکده پیراپزشکی در شهرستان سرخه با ظرفیت 400 نفر، کلینیک ویژه مهدیشهر با 750 مترمربع زیربنا و یکی از پایگاه‌های مراقبت سلامت مسکن مهر شهرستان سمنان در زمینی با هزار و 900 مترمربع مساحت، از دیگر طرح‌های افتتاحی سفر وزیر بهداشت و درمان
 در استان سمنان بود.

نظر شما