شناسهٔ خبر: 18161270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بازیکنانم سختکوش و بزرگ هستند

پورموسوی: تنها مشکل ما تجربه بین‌المللی کمتر نسبت به الجزیره است/ پا پس نمی‌کشیم و در پی کسب امتیاز هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تنها کمبود تیمش در مقایسه با تیم الجزیره امارات را تجربه بین‌المللی کمتر دانست.

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: خوشحالم از اینکه در کشور امارات هستیم و امیدوارم همراه با بازیکنانم یک فوتبال خوب و جوانمردانه را به نمایش بگذاریم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد شرایط  این تیم تصریح کرد: خدا را شکر شرایط و آمادگی ما خیلی خوب است و بعد از برد در بازی اول از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. در این چند روز در دبی تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و خدا را شکر مصدوم و محروم هم نداریم.

وی با اشاره به شناختش از تیم الجزیره گفت: شناخت خوبی از تیم الجزیره داریم و می‌دانیم با 50 امتیاز صدرنشین لیگ امارات است و با 9 امتیاز اختلاف با تیم دوم صدر جدول را در اختیار دارد. اطمینان داریم که با تیم خیلی خوبی روبه‌رو خواهیم شد. تنها مشکلی که فکر می‌کنم در این بازی داشته باشیم تجربه کمتر بین‌المللی ما نسبت تیم الجزیره است. البته بازیکنانم سختکوش و بزرگ هستند و امیدوارم این نقیصه را با تلاش و دوندگی جبران کنند.

پورموسوی در خصوص سرمای هوا و احتمال بارندگی در دیدار فردا و تأثیر این مسئله بر کیفیت بازی استقلال خوزستان، عنوان کرد: ما در شهر و استانی زندگی می‌کنیم که اصلاً آنجا بارندگی به این شکل نداریم و طبیعتاً این مسئله تا حدودی کارمان را سخت می‌کند. بچه‌های ما تلاش می‌کنند با همت و جنگندگی خود با امتیاز از اینجا خارج شوند و بارندگی و سرما روی کار آنها تأثیر منفی نگذارد، چون ما دنبال هدف بزرگ‌مان هستیم.

وی در خصوص شکست الجزیره در دیدار نخستش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویای قطر عنوان کرد:  مطمئناً شکست الجزیره مقابل لخویا چیزی از ارزش‌های این تیم بزرگ و خوب کم نمی‌کند. اینکه الجزیره به دنبال سه امتیاز بازی مقابل ما باشد طبیعی است، چرا که می‌خواهد به ادامه مسابقات امیدوار بماند. قطعاً بازی فردا دیدار خوبی خواهد بود، چرا که ما پا پس نمی‌کشیم و به دنبال کسب امتیاز هستیم. مطمئناً فردا دیدار جذاب و خوبی خواهد بود و هر دو تیم به دنبال کسب امتیاز هستند.

نظر شما